وجود خرابکاری در آتش سوزی کارخانه TSMC آریزونا

TSMC آخر این هفته به تایوان نیوز اعلام کرده است که آتش سوزی در منطقه عمومی فینیکس، کارخانه نیمه‌هادی آریزونا، رخ داده است .

 

به گزارش گروه دانش و فناوری،در حین این حادثه یک کارگر از دود سیاهی که از بخشی از این کارخانه کاملاً تازه تاسیس بلند می‌شد عکس گرفت، کارمند سپس اقدام به اشتراک‌گذاری عکس‌های خود به صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی کرد. یک اکیپ آتش نشانی محلی بلافاصله پس از تخلیه کارگران از منطقه تحت خطر، آتش را خاموش کردند و تحقیقات اولیه انجام شده توسط امدادگران اورژانس نشان داد که آتش از یک کانال زباله/پسماند سرچشمه گرفته است. بر اساس مقاله این روزنامه هنوز علت اصلی مشخص نشده است.

کارخانه آریزونا تنها مکان TSMC نبود که میزبان یک حادثه غیرمنتظره در این هفته بود، گزارش‌های روز چهارشنبه (۶ اردیبهشت) حاکی از آن است که یک آتش سوزی نیز در عصر/شب (قبل) در یکی از تأسیسات شرکت در شمال تایوان رخ داده است. در آن حادثه نیز با واکنش به موقع آتش نشانان که بلافاصله پس از ساعت ۹ شب وضعیت را تحت کنترل داشتند، هیچ آسیب یا تلفات جانی گزارش نشد. TSMC معتقد است که آتش در حدود ساعت ۱۹:۳۰ شروع شده است. کارخانه ناقص در پارک علمی هسینچو تایوان واقع شده است و قرار است در زمینه تولید بسته‌های IC سه بعدی پیشرفته این شرکت را تقویت کند. بخشی از این مرکز نیز به عنوان آزمایشگاه تست قطعات راه‌اندازی خواهد شد.

وجود خرابکاری در آتش سوزی کارخانه TSMC آریزونا

وقوع پیاپی این حوادث در دو نقطه متفاوت باعث برانگیخته شدن شک همه در مورد عمدی بودن این سلسله حوادث شده است. از همین رو TSMC اعلام کرده است که در حال انجام تحقیقات در مورد این حادثه در منطقه Zhunan، محل شهرستان میائولی است.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml