آغاز تحویل پیش از موعد خودروهای ثبت‌نامی طرح فروش یکپارچه / ۶ هزار دستگاه از این نوع خودرو به متقاضیان تحویل داده می شود

ایرنا نوشت:امروز شنبه، ۹ اردیبهشت در مراسمی در محل شرکت آپکو، تحویل نخستین خودروهای ثبت‌نامی طرح فروش یکپارچه به مشتریان آغاز شد که پیش از موعد مقرر است.

آغاز تحویل پیش از موعد خودروهای ثبت‌نامی طرح فروش یکپارچه / ۶ هزار دستگاه از این نوع خودرو به متقاضیان تحویل داده می شود

در مرحله نخست ثبت نام سامانه یکپارچه حدود ۹۳۰هزار نفر در طرح فروش خودروسازان مشارکت داشتند که تخصیص خودرو به همگی آنان انجام شده است.

تحویل نخستین خودروهای ثبت‌نامی در این طرح به مشتریان انجام شد که پیش از موعد مقرر اتفاق افتاده است.

کیانوش پورمجیب، قائم‌مقام اجرایی شرکت ایران‌خودرو در جمع خبرنگاران در این زمینه اظهار کرد: با توجه به افزایش تولید ایران خودرو که تا هفتم اردیبهشت ماه بیش از ۴۲ هزار دستگاه تولید داشته و این رقم در هم سنجی با مدت مشابه پارسال رشد بیش از ۸۰ درصدی را نشان می دهد، به ما اجازه داد بتوانیم فراتر از تعهد خود به تحویل و عرضه خود را به مشتریان بپردازیم.

وی گفت: مطابق تعهدات، ایران خودرو تا دهم اردیبهشت باید نزدیک به سه‌ هزار دستگاه خودرو در طرح جامع سامانه یکپارچه وزارت صمت تحویل مشتریان می داد که امروز این رقم به ۶ هزار دستگاه رسیده است.

با توجه به برنامه افزایش تولید خودروسازان و همچنین عرضه محصولات جدید اعلامی از سوی خودروسازان، دور بعدی عرضه بزرگ خودرو بر مبنای اعلام زمان‌بندی تحویل به همه متقاضیان، در ۱۶ اردیبهشت اعلام می‌شود.

به گفته عبدالله توکلی لاهیجانی، مدیرکل صنایع خودروی وزارت صمت، در این دوره نیز مطابق روال گذشته ضروری است تا متقاضیان در موعد اعلامی مقرر مبلغ مدنظر را در حساب شخصی وکالتی خود مسدود کنند تا امکان ثبت در طرح مذکور فراهم آید که زمانبندی و جزییات اجرای طرح نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

با ادامه سیاست تولید کامل، تولید خودروی سواری و وانت در فروردین سال جاری در گروه سایپا به ترتیب با رشد ۴۴ و ۳۲ درصدی و در گروه ایران خودرو به ترتیب با رشد ۶۳ و ۳۲۲ درصدی و همچنین در بخش خصوصی به ترتیب با رشد ۷۲ و ۱۹۸ درصدی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید:

۳۵۲۱۷

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml