آغاز دومین مرحله از پیش فروش محصولات ایران خودرو + جدول

تسنیم نوشت:دومین مرحله از پیش فروش محصولات ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه ویژه ( طرح متقاضیان حمایت از خانواده و جوانی) آغاز شد.

آغاز دومین مرحله از پیش فروش محصولات ایران خودرو + جدول

از فردا در ۱۱ فروردین ماه دومین پیش فروش محصولات ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه( طرح متقاضیان حمایت از خانواده و جوانی) اجرایی خواهد شد.

مادرانی که فرزند دوم آنها از تاریخ ۲۴ آبان ماه متولد شده‌ می‌توانند در سامانه یکپارچه اولویت بندی مرحله سوم تابستان ۱۴۰۲ را از طریق اولویت بندی وزارت صنعت انتخاب کنند تا امکان ثبت نام به قیمت مصوب با شرایط پیش فروش برخی از محصولات شرکت ایران خودرو را با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ تحویل بگیرند.

۱- مادرانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نمودند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت اول پیش فروش طرح مادران به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده می‌تواند در این بخشنامه نسبت به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه اقدام کنند.

۲-انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در اولویت‌بندی به اشخاص ثالث حتی به صورت وکالتی و نیز و فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع است.

۴-در صورتی که مصرف کننده‌ای به نمایندگی‌های شرکت مراجعه و مالکیت خودروی مذکور از زمان تحویل خودرو از کارخانه تغییر نیافته باشد اعمال محدودیت حداکثر ظرف مدت پنج ماه از تاریخ تحویل و با حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر کارکرده خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی شرکت‌های خودروساز ضروری نبوده و شرط مذکور تنها در ارتباط با خودرو های اجرایی خواهد شد که مالکیت خودرو از زمان تحویل خودرو تا زمان اولین مراجعه به نمایندگی جهت سرویس تغییر یافته باشد.

خودرو , گروه صنعتی ایران خودرو , سامانه یکپارچه عرضه خودرو ,

بیشتر بخوانید:

۴۶۲۱۷

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml