اتفاق عجیبِ در بازار مسکن تهران!!!

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: با توجه به نوسانات دلار، برخی کارشناسان قیمت دلاری را برای مسکن تعیین کردند. یعنی می گفتند فلان سال قیمت یک متر مربع در یک منطقه مثلاً ۱۰۰ دلار بوده است. آن موقع ۱۰۰ دلار چقدر بود و امروز چقدر است؟
 

به گزارش اخبار تایمز به نقل از خبرآنلاین، داود بیگی نژاد در پاسخ به این سوال که در حال حاضر اخباری مبنی بر دلار فروشی مسکن در برخی از مناطق تهران به گوش می رسد. آیا این اتفاق می افتد و دلار تبدیل به پول حواله مسکن شده است؟ وی افزود: ما اصلا نمی توانیم بحث خرید دلار و قیمت دلار داشته باشیم.

وی گفت: در قراردادهایی که به مشاوران املاک داده می شود تنها واحد پول رایج کشور که ریال است قابل ثبت است. پس این امکان وجود ندارد که بخواهیم مبلغی غیر از ریال در قراردادها ثبت کنیم.

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تصریح کرد: اما با توجه به نوسانات اخیر در موضوع دلار، برخی کارشناسان قیمت دلاری را برای مسکن تعیین کردند. یعنی می گفتند فلان سال قیمت یک متر مربع در یک منطقه مثلاً ۱۰۰ دلار بوده است. آن موقع ۱۰۰ دلار چقدر بود و امروز چقدر است؟

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: در این شرایط متأسفانه این موضوع اشتباه گرفته می شود و فکر می کنند مشاور املاک می تواند با دلار ثبت نام کند. در صورت ثبت قراردادها در سامانه رهگیری، تنها واحد پولی کشور که ریال است قابل ثبت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml