افشای دریافت وام ۶۱ میلیاردی پرسپولیس تنها از یک بانک!

بانک مرکزی اعلام کرده است که باشگاه پرسپولیس در سه ماهه نخست امسال ۶۱ میلیارد تومان وام از یک بانک دریافت کرده است که البته مشخص نیست این وام در چه مواردی از سوی این باشگاه هزینه شده است.

به گزارش اخبار تایمز؛ باشگاه پرسپولیس با وجود درآمد خوبی که در چند سال اخیر داشته مجبور شده از برخی افراد و بانک ها وام بگیرد.

در تازه ترین اتفاق، بانک مرکزی با انتشار آمارهای بانکی مربوط به فصل بهار ۱۴۰۲ در خصوص برخی معاملات انجام شده توسط دستگاه های اجرایی که مبلغ مورد انتظار را در اختیار بانک های عامل قرار داده تا تسهیلات کلان را به برخی واقعی و واقعی ارائه کنند، شفاف سازی کرده است.

آمار بانک مرکزی در قسمت مربوط به «تسهیلات و تعهدات پرداختی به دستگاه های اجرایی» حکایت از اتفاق بزرگ مالی در بانک با نام باشگاه پرسپولیس دارد.

بر اساس بیانیه رسمی بانک مرکزی، دستگاه های اجرایی ۲۹ هزار و ۷۰۰ میلیون تومان وام گرفته اند که یکی از بانک های عامل کشور در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲، مبلغ ۶۱۷ میلیون و ۵۳۱ میلیون و ۸۹۰ هزار ریال معادل ۶۱ میلیارد و ۷۵۳ میلیون و ۱۸۹ هزار تومان است. تومان به شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس وام اختصاص داده است که این مبلغ در چهار دوره مختلف در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

این مبلغ در حالی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است که رضا درویش، مدیرعامل سرخپوشان مدعی شده است که با برداشت ۳۵ میلیارد تومانی از محل فروش، مبلغ ۱۰ درصد را بابت قراردادهای فصل جاری به اعضای تیم پرداخت کرده است.

تسهیلات فوق در حالی به باشگاه پرسپولیس تعلق گرفت که این باشگاه هنوز موفق به پرداخت پاداش قهرمانی های فصل گذشته به اعضای تیم نشده است اما در سایت کدال هیچ مستندی مبنی بر نحوه هزینه شده این مبلغ وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml