انواع آجیل و خشکبار درجه یک رو از ناتژی بخرید

آجیل و خشکبار از خوراکی‌های خوشمزه و مقوی هستن که باید همیشه توی سبد غذایی خانواده‌ها قرار بگیرن. این دونه‌های روغنی، مفید و مغذی و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی هستن که باعث می‌شن بدن رو در برابر بیماری‌ها مقاوم کنه. برای اینکه بتونین تاثیرات شگفت‌انگیز مغزها رو توی سلامتیتون ببینین، باید مصرف اون‌ها رو جدی بگیرین و به‌صورت مستمر و مداوم از این دونه‌های معجزه‌گر استفاده کنین.

اگه جزء اون دسته از افراد هستین که تنها از طعم آجیل‌ها لذت می‌برین یا اگه برای حفظ سلامتی یا درمان بیماری‌هاتون از انواع آجیل‌ها استفاده می‌کنین، باید محصولات تازه و باکیفیت رو از فروشگاه‌های آنلاین معتبر بخرین؛ ناتژی به‌عنوان برندی که کیفیت بالای محصولات رو در دستور کار خودش قرار داده می‌تونه انتخاب مناسب و معقولی برای خریداتون باشه.

آشنایی با برند ناتژی

مجموعه فروش آنلاین آجیل و خشکبار ناتژی از سال ۱۳۹۷ کسب‌وکار خودش رو شروع کرد. این مجموعه تا به امروز فراز و فرودهای زیادی رو پشت سر گذاشته تا بتونه به یه برند مطرح در زمینه فروش آنلاین آجیل و خشکبار تبدیل بشه. هدف ناتژی جلب رضایت مشتریان و نشوندن لبخند روی لب‌های اوناس، برای همین تلاش زیادی جهت ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات می‌کنه و تونسته موفقیت‌های زیادی رو کسب کنه و رضایت مشتری بسیاری رو به‌دست بیاره. امروز این برند با برقراری ارتباط قوی و دوستانه با مشتریان و تنوع محصولات باکیفیت در تلاش برای تبدیل‌شدن به یکی از برندهای محبوب و دوست‌داشتنیه. برای اینکه بیشتر با این برند آشنا بشین در ادامه ما رو همراهی کنین.

انواع محصولات ناتژی

ناتژی یه مجموعه بزرگ و کامله که انواع مختلفی از آجیل و خشکبار رو به مشتریان عرضه می‌کنه. شما هر نوع آجیلی رو که بخواین می‌تونین توی این مجموعه پیدا کنین؛ پسته، بادام، گردو، فندق، آجیل مخلوط، آجیل چهار مغز، انواع مختلفی از میوه‌های خشک، کوکی‌ها و شکلات‌های خوشمزه رو هم می‌تونین از ناتژی بخرین. حالا برای آشنایی بیشتر به معرفی چند نوع از محصولات این برند می‌پردازیم:

آجیل مخلوط ناتژی

آجیل مخلوط

آجیل مخلوط ترکیبی از انواع مغزهای مختلفه که خواص بی‌نظیری برای سلامت بدنتون دارن. ناتژی با ترکیب مغزها انتخاب رو برای شما راحت کرده، شما با خرید این نوع آجیل، می‌تونین از خواص مغزهای متنوع بهره ببرین. آجیل مخلوط در انواع مختلف آجیل مخلوط یلدا، آجیل مخلوط نوروز، آجیل مخلوط خام، آجیل مخلوط شور و … عرضه می‌شن. خبر خوب اینه که این ترکیب باعث می‌شه ترکیبی از آجیل‌ها رو با قیمت مناسب‌تر و مقرون به‌صرفه‌تری خریداری کنین.

آجیل چهارمغز

آجیل چهارمغز یکی از آجیل‌های محبوب در بازاره که خواص بی‌نظیری برای بدن دارن. با مصرف این آجیل می‌تونین از خطر بیماری‌های قلبی، سکته مغزی، دیابت نوع ۲ و … در امان باشین. همین‌طور آجیل چهارمغز به تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت سلامت مغز و کاهش وزن کمک می‌کنه. معمولا پایه ثابت چهار مغز پسته، بادام هندی، بادام درختی و فندق هستن که یه ترکیب خفن و سرشار از انرژی رو تشکیل می‌دن.

کیفیت و تازگی هر کدوم از مغزها، تاثیر مستقیمی روی قیمت آجیل چهارمغز دارن، شما می‌تونین آجیل چهارمغز رو با قیمت‌های متنوع از ناتزی خریداری کنین. ناتژی ۴ نوع آجیل چهارمغز رو توی منو فروشگاهش داره که دست شما رو در انتخاب گزینه بهتر باز می‌ذاره. این ۴ نوع آجیل چهارمغز از نظر نوع مغزهای استفاده‌شده توی اون‌ها متفاوتن، برای اینکه بتونین انتخاب راحت‌تری داشته باشین به معرفی انواع اون‌ها و ترکیباتشون می‌پردازیم:

  1. آجیل چهارمغز خام

این نوع آجیل چهارمغز ناتژی، از مغز پسته اکبری خام، مغز بادام ایرانی خام، بادام هندی خام و مغز فندق ایرانی خام ترکیب شده.

  1. آجیل چهارمغز شور

آجیل چهارمغز شور رو می‌تونین با ترکیبی از مغز پسته اکبری شور، مغز بادام ایرانی شور، بادام هندی شور و فندق خارجی شور از ناتژی بخرین.

  1. آجیل چهارمغز اعلا

پسته اکبری خام، بادام درختی خارجی خام، بادام هندی خام ۲۴۰ و مغز فندق ایرانی، ترکیب برنده مجموعه ناتژیه که از قیمت بالاتری هم برخورداره.

  1. آجیل چهارمغز شور زعفرانی اعلا

پسته اکبری شور زعفرانی، بادام درختی خارجی شور، بادام هندی شور و مغز فندق خارجی شور، ترکیب خوشمزه و مقوی آجیل چهارمغز شور زعفرانی اعلا ناتژی محسوب می‌شه.

آجیل ماکادمیا

آجیل ماکادمیا ویتامین‌ها و مواد معدنی بسیاری رو در خودش داره، همین‌طور فیبر و آنتی‌اکسیدان اون باعث سلامت بیشتر بدن می‌شه. این مغز مغذی به کاهش وزن، سلامت روده کمک می‌کنه، همین‌طور وظیفه محافظت در مقابل بیماری‌هایی مثل دیابت یا بیماری‌های قلبی رو برعهده داره. چربی سالم موجود در ماکادمیا، باعث کاهش سطح کلسترول بدن و تقویت سلامت قلب می‌شه. ماکادمیا کربوهیدرات و قند کم و فیبر متوسطی داره، این ترکیب باعث می‌شه تا این دونه روغنی سطح قند خونتون رو افزایش نده، برای همین ناتژی مصرف آجیل ماکادمیا رو برای کسانی که به دیابت مبتلا هستن توصیه می‌کنه. مطالعات مختلف نشون‌دادن که مصرف روزانه ۰.۳ الی ۱.۵ اونس (۸ تا ۴۲ گرم) از این آجیل می‌تونه به درمان کلسترول بالا کمک کنه و چربی مضر بدن رو تا ۱۰% کاهش بده.

آجیل برزیلی

آجیل برزیل روی درختان آجیل برزیل که بومی جنگل‌های بارانی آمریکای جنوبی هستن، رشد می‌کنن. میزان چربی این آجیل حدود ۶۶ درصده؛ اما اسیدهای چرب غیر اشباع یک‌چهارم این رقم رو تشکیل می‌دن. آجیل برزیلی طیف گسترده‌ای از مواد معدنی رو در خودش داره که شامل کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و روی هستن. آجیل برزیلی به‌عنوان غنی‌ترین منبع گیاهی سلنیوم در نظر گرفته می‌شه؛ این عنصر کمیاب غشای سلولی رو تقویت می‌کنه و برای یک زندگی سالم، حیاتی و ضروریه.

خرید محصولات باکیفیت با ناتژی

در مورد خواص بی‌شمار و بی‌نظیر آجیل‌ها حرفی نیست، این مغزهای معجزه‌گر سلامتی و شادابی رو به افراد هدیه می‌دن. برای اینکه بتونین بالاترین سطح از ویتامین‌ها و املاح معدنی موجود در مغزها رو دریافت کنین، باید محصولات تازه و باکیفیتی رو خریداری کنین. اگه به‌دنبال یه مجموعه مطمئن هستین می‌تونین به سایت ناتژی نگاهی بندازین، مجموعه ناتژی بالاترین استاندارد رو برای تولید و توزیع آجیل و خشکبار در نظر گرفته.

این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتریان و حفظ انگیزه اون‌ها برای خرید، سعی داره محصولات عالی و درجه یکی رو عرضه کنه. این محصولات در بسته‌بندی‌های زیبا و مقاوم ارسال می‌شن تا صحیح و سالم به مقصد برسن. فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار ناتژی تنوع بالایی از محصولات رو پوشش می‌ده، برای همین شما می‌تونین هر نوع آجیل، میوه خشک و … رو با اطمینان کامل خریداری کنین. این مجموعه انواع آجیل‌ها و قیمت‌های روز اون‌ها رو در سایت شخصیش قرار داده تا خرید آنلاین راحتی و ساده‌ای داشته باشین.

مزایا خرید از ناتژی

ناتژی انواع مختلفی از آجیل‌ها مانند بادام، پسته، گردو، آجیل ماکادمیا، آجیل برزیلی و … رو در وزن‌های مختلف یک کیلوگرمی، ۵۰۰ گرمی، ۲۵۰ گرمی و ۱۰۰ گرمی عرضه می‌کنه و شما متناسب با نیازتون می‌تونین مقدار مورد نظر رو خریداری کنین. برای بسته‌بندی محصولات از دو شکل زیپ‌کیف و قوطی فلزی استفاده می‌کنه که این هم بر اساس سلیقه و نظر شما می‌تونه متفاوت باشه. این مجموعه فکر همه جا رو کرده، برای همین پک‌های کادویی و پک‌های سازمانی رو برای ارائه بهتر تدارک دیده.

اگه تصمیم دارین برای سازمانتون خرید کنین و یه پک سالم رو بهشون هدیه بدین، می‌تونین از ناتژی کمک بگیرین. ناتژی بر اساس بودجه و سلیقه شما، می‌تونه پک‌های متنوعی رو آماده کنه و برای سفارشی‌سازی اون‌ها ایده‌هاتون رو به‌کار بگیره. شما با خرید از ناتژی می‌تونین از کیفیت و بسته‌بندی مناسب سفارشاتتون مطمئن باشین، این مجموعه در صدد جلب رضایت مشتریان تمام مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، بسته‌بندی و خدمات پس‌از فروش رو برعهده داره.

قیمت محصولات ناتژی

اگه نگاهی به وب‌سایت آنلاین فروش آجیل و خشکبار ناتژی بزنین، متوجه می‌شین که از تنوع قیمتی بالایی برخورداره؛ این موضوع باعث می‌شه مشتریان متناسب با بودجه‌شون خرید بهتری داشته باشن. معمولا قیمت آجیل‌ها به عوامل مختلفی بستگی داره، کیفیت مغزها، نوع مغز، با پوست‌ بودن یا بدون پوست بودن و … می‌تونن توی این موضوع دخیل باشن. شما می‌تونین از محصولات لوکس و گران‌قیمت خریدتون رو انجام بدین یا خریدی مقرون به‌صرفه داشته باشین. به‌طور کلی محصولات ناتژی در مقایسه با کیفیت بالای اون‌ها، مناسب هستن و ارزش خرید رو دارن.

قیمت آجیل های ناتژی

خرید آجیل آنلاین با ناتژی

برای خرید آجیل و مغزها باید اول با خواص و ویتامین‌های اون‌ها آشنا بشین تا بتونین مغز متناسب با نیاز بدنتون رو انتخاب کنین. برای خرید آنلاین لازمه که حتما از اعتبار و سابقه سایت مورد نظر مطمئن باشین تا از مصرف محصولات باکیفیت اون لذت ببرین. ناتژی با سال‌ها سابقه در فروش آجیل و خشکبار باکیفیت، می‌تونه انتخاب مناسبی برای خرید شما باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml