اوراواردز قهرمان آسیا شد

اوراواردز قهرمان آسیا شد

نماینده ژاپن با برتری برابر الهلال عربستان در مجموع دو دیدار، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد.

اوراواردز قهرمان آسیا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا بالاخره به سرانجام رسید و دو تیم اوراوا ردز ژاپن و الهلال عربستان در دیدار نهایی برابر هم به میدان رفتند. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، قانون گل زده در خانه حریف در فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم الهلال و اوراوا ردز ژاپن اجرا می شد و به این ترتیب اوراوا به دلیل تساوی یک بر یک در زمین الهلال با روحیه بهتر بازی را شروع کرد.

ابتدا بازیکنان الهلال توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ژاپنی خود ایجاد کردند ولی جدی‌ترین خطر بازی را کوروکی ایجاد کرد که ضربه او در دهانه دروازه به دیرک دروازه الهلال برخورد کرد.

در ادامه میچل چند بار با حرکات سریع خود دفاع اوراوا را سردرگم کرد ولی موقعیت‌های او راه به جایی نبرد و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم اوراوا توانست به گل برسد. آندره کاریو مدافع تیم الهلال به اشتباه دروازه خودی را گشود و به این ترتیب اوراوا توانست از حریفش پیش بیفتد.

در اواخر بازی الهلال تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حریف کرد ولی موفق نشد و موقعیت‌های این تیم یکی پس از دیگری از دست رفت.

دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود و به این ترتیب اوراوا با برتری ۲ بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، قهرمان شد.

اوراوا همچنین جواز حضور در جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۲۵ را به دست آورد.

۲۵۸۲۵۸

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml