اپل کاملا آماده معرفی هدست واقعیت ترکیبی خود در ماه آینده است

اپل کاملا آماده معرفی هدست واقعیت ترکیبی خود در ماه آینده است

اقتصاد ۱۰۰ – با توجه به گزارش تحلیلگران مختلف و اظهارات امروز مینگ چی کو، به نظر می‌رسد سرانجام اپل در ۱۵ خرداد به شایعات در خصوص هدست AR/VR خود رنگ واقعیت بخشد.

به گزارش گروه دانش و فناوری،گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که اپل هدست واقعیت ترکیبی خود را که مدت‌ها است شایعه شده، در WWDC امسال در ماه خرداد به نمایش می‌گذارد، موضوعی که اکنون با جدیدترین پیش‌بینی‌های مینگ چی کو نیز کاملا مطابقت دارد؛ این تحلیلگر محصولات اپل امروز ادعا کرده که احتمال معرفی هدست اپل در مراسم خرداد ماه «بسیار بسیار زیاد» است و اپل به خوبی برای این رونمایی آماده است.

البته لازم به ذکر است که پیش از این کو گفته بود اپل تولید هدست واقعیات ترکیبی خود را به سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ عقب انداخته و در نتیجه ممکن است این دستگاه در WWDC 2023 معرفی نشود، اما ظاهرا این تحلیلگر دیگر این دیدگاه را ندارد.

کو در گزارش کوتاهی که امروز منتشر کرده، گفته که ۵ قطعه از این دستگاه «گرانترین» قطعات آن هستند که نشان می‌دهد چرا قیمتی بالا برای این دستگاه پیش‌بینی شده است. این قطعات شامل نمایشگرهای ۴K میکرو اولد ساخت سونی، دو پردازنده مبتنی بر تراشه M2 ساخت TSMC، پوشش هدست تولید Everwin Precision، تعداد ۱۲ دوربین نوری برای ردیابی حرکات دست تولید شده توسط Cowell و منبع تغذیه خارجی ساخت Goretek است.

به نظر می‌رسد قیمت این هدست از حدود ۳۰۰۰ دلار شروع شود و البته شاید با در نظر گرفتن این موضوع، اپل برای شروع روی مصرف کنندگان عمومی حساب نکرده باشد، بلکه آن را به عنوان دستگاهی برای توسعه دهندگان، سازندگان محتوا و حرفه‌ای‌ها در نظر گرفته باشد. این شرکت انتظار دارد در هر فروشگاه خرده فروشی فقط یک هدست در روز بفروشد و به تامین کنندگان هم گفته است که براوردش فروش ۷ تا ۱۰ میلیون دستگاه در سال اول عرضه است.

روز دوشنبه ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) تاریخ اصلی رویداد WWDC اپل است، جایی که انتظار می‌رود اپل در نهایت سکوت سکوت خود را در مورد وجود این هدست بشکند، اگرچه ممکن است برخی از کارمندان غیر اپل پیش‌تر نگاهی اجمالی به این دستگاه انداخته باشند.

پالمر لاکی در توییتی که اوایل امروز منتشر شده، بدون اشاره به جزییات نوشته: «هدست اپل بسیار خوب است». این شخص بنیانگذار Oculus است که بانی سخت افزار اصلی Oculus Rift VR در سال ۲۰۱۲ بود. متا Oculus را در سال ۲۰۱۴ خریداری کرد و محصولات این شرکت را تحت نظر خودش تولید کرد و به فروش رساند؛ اما لاکی از آنجایی شهرت پیدا کرد که موجب شد بازار محصولات واقعیت مجازی به طور گسترده‌ای احیا شود و اصلا اعتبار این او از همانجا بیشتر و بیشتر شد.

انتهای پیام



منبع :

جی اس ام



وبگردی


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml