ایجاد تغییرات چشمگیر در فضا با طراحی و بازسازی اداری مدرن

بیشتر افراد نیمی از عمر خود را در دفتر کار خود سپری می کنند؛ بنابراین طراحی و بازسازی اداری صحیح و اصولی می تواند تأثیر بسیار زیادی در بهره وری بیشتر آن ها داشته باشد. امروزه ایده های بسیار نوین و متعددی برای بازسازی دفتر کار وجود دارد که باید متناسب با نوع کسب و کار انتخاب شود.

تیم تخصصی مهراز طراحان با شناخت نیاز کاربران در فضاهای اداری و برطرف کردن چالش های آن ها در این زمینه، تغییرات بسیار مثبتی در زمینه بازسازی فضای اداری به وجود می آورند و طراحی محیط اداری را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. طراحان مهراز با ارائه راهکارهای مبتکرانه، ایده های خلاقانه برای طراحی و بازسازی اداری را به کار می بندند.

اهمیت طراحی و بازسازی اداری

در گذشته طراحی داخلی اداری بسیار خشک و بی روح بود و افراد تمایلی به کار کردن در دفاتر اداری را نداشتند؛ به همین دلیل بازدهی افرادی که در این فضاها مشغول به کار بوده اند، بسیار کمتر از کارمندان امروزی بود، اما طراحی فضاهای اداری امروزی بسیار متفاوت است و برای آن از ایده های خلاقانه بسیاری استفاده می شود.

طراحی اداری صنعتی، تأثیر بسیار زیادی در فروش محصولات یا خدمات شما دارد و مشتریان را برای عقد قرارداد با شما ترغیب می کند. در واقع داشتن یک دکوراسیون داخلی جذاب، عامل مهمی در موفقیت کاری شما محسوب می شود.

مزایای طراحی و بازسازی اداری برای کسب و کارها

در دنیای پر از مشغله امروزی بسیاری از افراد ساعت های مختلفی از شبانه روز را در محل کار خود می گذرانند؛ به همین دلیل اگر طراحی اصولی محیط داخلی، انرژی مضاعفی را برای کار کردن آن ها فراهم می آورد و بهره وری و تمرکز آن ها را افزایش می دهد. طراحی و بازسازی اداری به افزایش روحیه کارمندان نیز کمک می کند. این امر از لحاظ روانشناسی نیز تأیید شده است. از دیگر مزایای طراحی و بازسازی اداری می توان موارد زیر را نام برد:

  • کاربردی تر کردن فضا
  • افزایش روشنایی محیط کار
  • طراحی اداری سبز و ایجاد فضای باز
  • برطرف کردن فرسودگی ساختمان
  • حذف دیوارهای اضافه
  • تغییر المان هایی؛ مانند سقف، لوستر، کف، دیوارها و..
طراحی محیط اداری

مراحل طراحی و بازسازی اداری

بازسازی و طراحی دکوراسیون اداری مدرن یک شبه اتفاق نمی افتد؛ بلکه با توجه به اهمیت موضوع، مراحل بسیار مهمی دارد که باید درست و اصولی انجام شوند. توجه داشته باشید که در بسیاری از مواقع امکان تخریب ساختمان وجود ندارد و بازسازی باید بدون تخریب دیوارها انجام شود. مراحل زیر، مهم ترین مراحلی هستند که باید در زمان طراحی و بازسازی اداری انجام دهید:

مشاوره با طراحان و متخصصان

طراحی و بازسازی اداری امری تخصصی است و از دست افراد معمولی بر نمی آید؛ بنابراین اگر می خواهید حرفه ای ترین طراحی را برای محیط اداری خود اجرا کنید، باید در گام اول با طراحان و متخصصان در این زمینه مشورت کنید.

مهراز طراحان با بهره مندی از تیمی جوان، خلاق و البته متخصص در این زمینه و با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین ابزارهای طراحی، طراحی اداری مینیمال را به بهترین شکل ممکن و با توجه به نیازهای شما انجام می دهند. تمامی اقدامات انجام شده برای بازسازی توسط مهراز طراحان مطابق با استانداردهای مهندسی بوده و با توجه به بودجه شما انجام می شود.

مشاوره با طراحان متخصص

بازدید از محل و بررسی نیازها

در این مرحله مهندسین طراح برای بازدید از دفتر کار شما به صورت حضوری به محل مراجعه می کنند یا از شما می خواهند فیلمی کامل از تمام قسمت های محل برای آن ها ارسال کنید. شما باید در این مرحله تمامی نیازهای خود در خصوص محیط کاری را برای مهندسان بازگو کنید تا آن ها بتوانند با توجه به محیط، تمامی نیازهای شما را اجرا کنند.

ارائه طرح های اولیه و نهایی

بعد از بازدید و بررسی کامل محل توسط مهندسین این حوزه و با توجه به نیازمندی های شما، طراحان طرح های اولیه را از طراحی دکوراسیون داخلی دفتر به شما ارائه می دهند که بعد از چند جلسه مشورت و احیاناً در نظر گرفتن نیازمندی های جدید، طرح نهایی جهت اجرا مورد تأیید طرفین قرار می گیرد؛ بنابراین باید این طرح ها را به دقت بررسی کنید؛ زیرا در زمان اجرا امکان تغییر آن در بسیاری از موارد وجود ندارد.

اجرا و پیاده سازی طرح

بعد از توافق طرفین در خصوص طرح نهایی، عملیات بازسازی و پیاده سازی طرح آغاز می شود. در این مرحله بسیاری از دیوارهای اضافی تخریب شده و زیر ساخت های لازم برای لوله کشی آب، گاز، برق و… انجام می شود و در نهایت طرح کامل پروژه در محیط به اجرا در می آید.

نکات مهم در طراحی و بازسازی اداری

اگر شما هم احساس می کنید که فضای کاریتان تکراری شده و کارمندان بهره وری همیشه را ندارند، وقت آن رسیده تا کار بازساری را آغاز کنید؛ اما قبل از آن بهتر است به نکات زیر توجه کنید تا چیدمان اداری شما به بهترین شکل ممکن انجام شود.

توجه به کاربری فضا

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در زمان طراحی و بازسازی اداری به آن توجه کنید، کاربری فضا با توجه به نوع کسب و کار شما است. در این مورد باید تمام نیازهای کارمندان خود را در نظر بگیرید و فضای کاری مناسب تری نسبت به قبل برای آن ها فراهم کنید. به عنوان مثال می توانید انباری غیر قابل استفاده دفتر خود را به یک محیط دنج برای استراحت کارکنان تبدیل کنید.

انتخاب المان های مناسب

در بازسازی و طراحی فضای اداری باید المان های مناسب با محیط را انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید از سقف های کناف استفاده کنید که استحکام بسیار بالایی داشته و عایق صوتی هستند. علاوه بر این طرح های متنوعی دارند. استفاده از المان های طبیعی؛ مانند گلدان های بزرگ نیز می تواند در افزایش روحیه کارکنان شما مؤثر باشد. فراموش نکنید که محیط های اداری باید رسمی باشند؛ بنابراین از خرید المان های اضافی و بدون کاربرد خودداری کنید.

استفاده از نورپردازی اصولی

نورپردازی اصولی مهم ترین نکته ای است که باید در طراحی اداری به آن توجه کنید. داشتن نور مناسب محیط را بزرگ تر نشان می دهد؛ به همین دلیل بهتر است در کنار نور طبیعی از باکیفیت ترین و جدیدترین لامپ ها نیز استفاده کنید.

رعایت اصول ارگونومی

رعایت اصول ارگونومی در زمان طراحی محیط اداری، سلامت جسمی کارمندان شما را تضمین می کند. برای این امر باید از صندلی و مبلمان اداری مناسب استفاده کنید تا کارمندان در زمان کار، احساس ناراحتی نداشته باشند و دچار آسیب در قسمت پاها و ستون فقرات نشوند.

مزایای همکاری با مهراز طراحان

شرکت مهراز طراحان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی داخلی در کشور است که بازسازی اداری در کوتاه ترین زمان ممکن را انجام می دهد. شما می توانید با سپردن پروژه های بازسازی اداری خود به مهراز طراحان، لذت داشتن محیطی جذاب و مطابق با استانداردهای بین المللی را تجربه کنید.

سابقه و تجربه درخشان

تیم تخصصی مهراز طراحان چندین سال است که در طراحی و اجرای پروژه های عمرانی فعالیت می کنند و تجارت بی نظیری در این زمینه کسب کرده اند و آن در پروژه های جدید خود به کار می گیرند.

استفاده از متریال های مرغوب

تمامی پروژه های انجام شده توسط مهراز طراحان با استفاده از مرغوب ترین و بهترین متریال موجود در بازار انجام می شود تا ایمنی ساختمان حفظ شود.

ارائه طرح های منحصر به فرد

تیم جوان و خلاق مهراز طراحان مبتکرانه ترین و خلاقانه ترین طرح ها را با توجه به نیاز مشتری ارائه می دهند تا دقیق ترین و هوشمندانه ترین طرح ها را در فضا ایجاد کنند.

نظارت دقیق بر مراحل اجرا

مهندسان مهراز نظارت کامل را در تمام مراحل اجرای پروژه دارند تا ایمنی عملیات بازسازی اداری با بودجه کم و با بهترین کیفیت انجام شود.

تضمین کیفیت و رضایت مشتری

مهراز طراحان تضمین صددرصدی کیفیت کار را به مشتری می دهد تا با خیال راحت کار طراحی و بازسازی خود را به آن ها بسپارید. این اطمینان و کیفیت کار را می توانید از رضایت مشتریان مهراز نیز دریافت کنید.


سوالات متداول

۱-هزینه طراحی و بازسازی اداری چقدر است؟

هزینه طراحی و بازسازی اداری بسته به نوع پروژه، میزان مصالح مورد نیاز، پیچیدگی طراحی و… متفاوت است.

۲-مدت زمان لازم برای طراحی و بازسازی اداری چقدر است؟

مدت زمان مورد نیاز برای اجرای بازسازی تا حد زیادی به نوع طراحی و پیچیدگی آن بستگی دارد.

۳-چه مجوزهایی برای بازسازی اداری مورد نیاز است؟

جوز بازسازی یا مجوز تعمیرات اساسی و مجوز تعمیرات غیر اساسی از شهرداری منطقه

۴-بهترین رنگ برای دیوارهای دفتر کار چیست؟

رنگ های خنثی؛ مانند کرم، طوسی و سفید بهترین رنگ ها برای دفتر کار هستند.

۵-چگونه می توانم چیدمان اداری را بهینه کنم؟

با مشورت کردن با تیم طراحی مهراز می توانید بهینه ترین چیدمان اداری را داشته باشید.

۶-چه نوع مبلمانی برای دفتر کار مناسب است؟

مبلمان چرمی بهترین گزینه برای دفاتر کاری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml