ایرباد های بی سیم Poco Pods با ۳۰ ساعت شارژ معرفی شدند

پوکو (Poco Pods) در این هدفون از درایورهای ۱۲ میلی متری استفاده کرده و آن را با قیمت ۱۵ دلار به فروش می رساند.

به گزارش اخبار تایمز؛ ذپوکو در رویدادی در هند از هدفون های بی سیم جدید مقرون به صرفه به نام Poco Pods رونمایی کرد. این هدفون از درایورهای ۱۲ میلی متری استفاده می کند و از استاندارد IPX4 پشتیبانی می کند

مشخصات و قیمت ایرباد بی‌سیم پوکو پادز

پوکو برای این هدفون از بلوتوث ۵.۳ استفاده کرده است و این محصول از جفت سریع گوگل استفاده می کند. به گفته پوکو، AirPods Pods دارای تاخیر ۶۰ میلی ثانیه است و از کدک صوتی SBC پشتیبانی می کند. این هدفون ها همچنین از فناوری حذف نویز محیطی (ENC) استفاده می کنند.

ایرباد های بی سیم Poco Pods با 30 ساعت شارژ معرفی شدند

Poco Pods از کنترل های لمسی پشتیبانی می کند که به کاربران اجازه می دهد تماس ها و پخش موسیقی را کنترل کنند. برای پاسخ دادن به تماس ها یا پخش/پخش موسیقی باید روی غلاف ها دو بار ضربه بزنید. می‌توانید با سه بار ضربه زدن روی هر یک از هدفون‌ها، تماس را رد یا پایان دهید. همچنین می توانید با این کار به آهنگ بعدی بروید.

پوکو اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری AirPods و کیس قابل شارژ آن منتشر نکرده است، با این حال، طبق گفته این شرکت، Poco Pods با یک بار شارژ می‌تواند تا ۳۰ ساعت دوام بیاورد. البته این میزان شارژ با استفاده از کیس امکان پذیر است. علاوه بر این، با ۱۰ دقیقه شارژ می توانید تا ۹۰ دقیقه به موسیقی گوش دهید.

ایرباد های بی سیم Poco Pods با 30 ساعت شارژ معرفی شدند

لازم به ذکر است که این هدفون ها تقریباً مشابه Redmi Buds 4 Active با برند جدید هستند. در حالی که محصول Redmi در هند ۱۷ دلار قیمت دارد، Poco Pods با قیمت ۱۵ دلار به فروش می رسد. اگرچه این محصول در بازار هند معرفی شده است اما پیش بینی می شود در بازارهای جهانی نیز عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml