این مرد برای شکست استقلال و پرسپولیس آورده شد/ استقلال ۳-۱ از پرسپولیس عقب است!

ماجرای ناکامی استقلال و پرسپولیس مقابل سپاهان در دیدارهای مستقیم ادامه دارد.
به گزارش اخبار تایمز، اگرچه پرسپولیس فصل گذشته جام قهرمانی لیگ برتر را از سپاهان برد و این تیم را از دور حذفی حذف کرد، اما ماجرای بازی های مستقیم سپاهانی ها با آبی و قرمزهای پایتخت کاملا متفاوت است. اگر برد پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی را که بازی بسیار مهمی هم به حساب می آید کنار بگذاریم، خوزه مورایس و مردان ماجراجوی اش طی یک سال گذشته در دیدارهای مستقیم شکست های بسیار تلخی را به استقلال و پرسپولیس تحمیل کرده اند.

شکست‌های استقلال، سه برابر بیشتر از پرسپولیس

استقلال از مرداد سال گذشته تا به امروز ۳ بار متوالی مغلوب سپاهان موریس شده است و مرد پرتغالی رکورد صددرصد پیروزی را در کارنامه دارد. این مربی فصل گذشته در هر دو بازی برگشت استقلال ریکاردو ساپینتورا را شکست داد و چهارشنبه شب از سد مردانی جواد نکنام گذشت. او زمستان گذشته نیز در لیگ بیست و دوم موفق شد پرسپولیسی ها را به رهبری یحیی گل محمدی شکست دهد. به این ترتیب سپاهان در ماه های اخیر ۴ بار استقلال و پرسپولیس را شکست داده است و به همین دلیل شکست های استقلالی ها ۳ برابر پرسپولیس است.

دومین پنالتی گمشده

استقلالی ها روز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان به شدت به پنالتی سپاهان اعتراض کردند اما جالب اینجاست که فصل گذشته در بازی خارج از خانه با سپاهان داستان پنالتی دیگری داشتند. آن بازی با برتری دو بر صفر سپاهان در ورزشگاه آزادی به پایان رسید اما در دقایق پایانی سرنگونی بازیکن استقلال در محوطه جریمه فریاد ساپینتو را به آسمان برد و او تا آخرین روز مدعی بود که ضربات پنالتی بوده است. او در تهران بود. حالا استقلالی ها مدعی دو پنالتی هستند. یکی پنالتی که باید گرفته می شد اما گرفته نشد و دیگری پنالتی که این بار نباید از چشم استقلالی ها گرفته می شد اما گرفته شد! حال باید دید چند درصد از کارشناسان داوری چنین ادعایی را تایید می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml