با یادگیری دیجیتال برندینگ، میلیاردی فروش کنید!

دیجیتال برندینگ رمز و راز افزایش فروش است. در این روزها که استراتژی‌های فراوانی برای موفقیت و پیشرفت یک کسب و کار ارائه شده‌اند، دیجیتال برندینگ به یکی از اصلی‌ترین و ضروری‌ترین المان‌ها برای کسب و کارهای روبه رشد تبدیل شده است.

در حال حاضر حدود ۵ میلیارد کاربر در فضای مجازی وجود دارد. این تعداد روزبه‌روز در حال افزایش است و هر ساله تا چندین درصد بیشتر می‌شود. میانگین ساعاتی که مردم در شبانه‌روز صرف جستجو، گشت‌وگذار و استفاده از شبکه‌های مجازی می‌کنند، به ۶ ساعت رسیده است. به همین دلیل اگر برند شما حرفی برای گفتن دارد، باید در این فضا به مخاطبین نزدیک شوید. به همین دلیل در ادامه مطلب خواهیم گفت که چطور می‌توانید با یادگیری دیجیتال برندینگ، میلیاردی فروش کنید!

دیجیتال برندینگ چیست؟

به زبانی ساده، دیجیتال برندینگ یک استراتژی است که از طریق آن آوازه، هویت، نام و صدای برند یا فعالیت خود را به کاربران فضای مجازی می‌رسانید. به عبارتی به معنای و نمایان کردن ارزش و اعتبار برند خود به کاربران و مخاطبین هدف است.

منظور از دیجیتال برندینگ نحوه‌ای است که شما برند و کسب و کار خود را در نگاه مخاطبین نمایان می‌کنید. این استراتژی چگونگی نمایش داده شدن اعتبار، ظاهر و هویت برند شما به مشتریان را مدیریت می‌کند. به این ترتیب به بهترین شکل برند را در دیدگاه آن‌ها عرضه می‌کنید و این مسئله مزایای بی‌شماری برای کسب و کار خواهد داشت.

بدون دیجیتال برندینگ سایر اقدامات و استراتژی‌ها شامل بازاریابی دیجیتال، طراحی سایت، سئو سایت و حتی ساده‌ترین تبلیغات هم بی‌فایده می‌شوند. تنها جذب مخاطب به وب سایت و افزایش ترافیک برای رشد و افزایش فروش کسب و کار کافی نیست؛ برای تبدیل این بازدیدکنندگان به مشتریان به دیجیتال برندینگ نیاز خواهد بود. از این رو مزایای مهمی برای صاحبین کسب و کار دارد که در ادامه خواهیم گفت.

منبع از وبسایت ایران وب لایف

مزایای دیجیتال برندینگ برای صاحبین کسب و کار

حتی اگر بهترین محصولات بازار را تولید کنید، بدون ساخت برند ممکن است صدایتان به گوش مشتریان و خریداران نرسد. به این ترتیب ممکن است ناشناس باقی بمانید و هرگز فروش میلیاردی را تجربه نکنید! در مقابل با برندسازی آنلاین می‌توانید این مزایای دیجیتال برندینگ برای صاحبین کسب و کار را تجربه کنید:

ساخت هویت بصری

شاید در روابط ظاهر همه‌چیز نباشد، اما در کسب درآمد و کسب و کار هویت بصری اهمیت فراوانی دارد! برندهای محبوب و معروفی همچون نایکی، دکتر مارتین، اپل، استارباکس، کوکاکولا و سایر برندهای مشابه را در نظر بگیرید. تمامی آن‌ها دارای هویت بصری قوی و پابرجایی هستند که سال‌ها باعث افزایش فروش آن‌ها شده است. حتی بسیاری از محصولات مشابه و کپی آن‌ها تنها به دلیل تشابه ظاهری فروش رفته‌اند!

این دقیقاً همان کاری است که دیجیتال برندینگ برای کسب و کار شما انجام می‌دهید. این استراتژی با ساخت یک هویت بصری مطلوب باعث ایجاد رابطه‌ای قوی بین شما و مخاطب خواهد شد. از این رو زمانی که مشتریان به دنبال یک محصول خاص باشند، خودآگاه یا حتی ناخودآگاه محصولات شما را نسبت به محصولات رقبای بی‌نام و نشان ترجیح خواهند داد. از اقداماتی که متخصصین در خصوص شخصیت و هویت بصری برند انجام می‌دهند، این موارد هستند:

  • استفاده از رنگ‌های خاص

  • استفاده از تایپوگرافی متفاوت

  • طراحی لوگوی حرفه‌ای و منحصر به فرد

جلب اعتماد مشتریان

با یادگیری دیجیتال برندینگ، میلیاردی فروش کنید!

چه چیزی باعث می‌شود که در میان هزاران مدل کیف زنانه‌ای که در بازار وجود دارد، مشتریان دست روی کیف شنل بگذارند؟ برندسازی و دیجیتال برندینگ آن باعث شده که اعتماد مشتریان را به دست آورد. به این ترتیب مشتریان دیگر به قیمت محصول هم اهمیت چندانی نمی‌دهند، بلکه به دلیل اعتماد به جذابیت، خاص بودن و کیفیت مستقیم به سراغ تولیدات برند می‌روند.

تنوع تولیدکننده و محصول در هر زمینه و حوزه‌ای باعث دشوار شدن جذب اعتماد مشتریان به محصولات برند شده است. با کمک گرفتن از دیجیتال مارکتینگ یک حضور آنلاین پررنگی در دید کاربران به دست می‌آورید که این اعتماد را در مرور زمان رقم می‌زند.

متمایز شدن

امروزه تقریباً از هر محصول و کالا یا حتی خدمات صدها و هزاران تولیدکننده یا عرضه‌کننده وجود دارد. کیفیت تا حدودی در انتخاب یک محصول نسبت به دیگری توسط مشتری تأثیر می‌گذارد، اما در واقع این ساخت برند است که بیشترین تأثیر را دارد. دیجیتال برندینگ به شما کمک می‌کند تا به مشتریان بگویید چرا نسبت به دیگر برندها و رقبا متفاوت هستید، چه ویژگی‌هایی مثبتی دارید و چرا باید برند شما را نسبت به آن‌ها انتخاب کنند.

با این استراتژی باعث شوید که بخش منحصر به فرد و خاص برندتان در دید مشتریان و مخاطبین بدرخشد. به این ترتیب تمایز برند و کسب و کار خود را نسبت به رقبا به رخ بکشید و متفاوت‌تر از همیشه جلوه کنید. توجه داشته باشید که تمامی این موارد راه‌هایی برای فروش بیشتر با جذب مشتری هستند.

جذب مشتریان وفادار

برند شما برای فروش میلیاردی تنها به یک مشتری نیاز ندارد؛ بلکه به مشتریان وفادار نیاز دارد. مشتری وفادار همیشه به سمت خرید محصولات شما باز خواهد گشت و در واقع به آن‌ها نیاز دارد. این نوع مشتری خود مشتریان دیگری هم به دنبال خواهد آورد که در نهایت فروش چند برابری را دنبال دارد. حال بهترین راه برای به دست آوردن این گونه مشتریان، دیجیتال برندینگ است. با ساخت برند تأثیر مثبت و قابل‌توجهی در آن‌ها باقی می‌گذارید که باعث خرید مجدد خواهد شد.

یک سرمایه‌گذاری بلند مدت

کسب و کار شما تنها به یک تبلیغات ساده یک اینفلوئنسر برای فروش بیشتر در یک روز یا نهایتاً در یک هفته نیاز ندارد. کسب و کارتان را باید در مرور زمان گسترش دهید و این رشد را به صورت صعودی نگه دارید. دیجیتال برندینگ این کار را برای شما انجام می‌دهد.

زمانی که با برندسازی آنلاین پایه‌های کسب و کار را قوی کنید و مشتریان وفادار به دست آورید، در واقع یک سرمایه‌گذاری بلند مدت کرده‌اید که در آینده نتیجه آن را خواهید دید. به این ترتیب دیگر برخاستن هر برند کوچک و بزرگی پایه‌های کسب و کار را نخواهد لرزاند و در میدان رقابت بازنده نخواهید بود.

شهرت و آوازه

با یادگیری دیجیتال برندینگ، میلیاردی فروش کنید!

همواره شهرت و آوازه بوده که گسترش برندهای معروف کنونی را در سراسر جهان رقم زده است. دیجیتال برندینگ با ساخت هویت بصری مناسب، لوگویی به‌یادماندنی و نمایش تمایز در کسب و کار نسبت به رقبا این شهرت و آوازه را به گوش بسیاری از افراد می‌رساند. دیگر تنها مشتریان محلی هدف نخواهند بود و با کمک وب سایت و سئو مشتریان حتی از سراسر کشور جذب خواهند شد. تعدادی از فعالیت‌هایی که در این زمینه انجام می‌شوند، چنین مواردی هستند:

  • سئو سایت

  • طراحی لوگو

  • بازاریابی محتوا

  • طراحی شعار برند

  • تکمیل ویژگی‌های بصری

با یادگیری دیجیتال برندینگ، میلیاردی فروش کنید!

سایت معروفی همچون آمازون را بررسی کنید. سایت‌های مشابه دیگری در سراسر جهان وجود دارند که بسیاری از افراد حتی نام آن‌ها را هم نشنیده‌اند. دیجیتال برندینگ است که موجب این محبوبیت فراوان آمازون در سراسر جهان شده و فروش میلیارد دلاری را به دنبال داشته است.

به طور کلی این استراتژی تخصصی مخاطبینی را هدف قرار می‌دهد که به محصول، کسب و کار و یا خدمات شما نیاز یا علاقه دارند. به همین دلیل احتمال تبدیل آن‌ها به مشتری بسیار بیشتر از تبلیغات همگانی و ساده است. به این ترتیب در مرور زمان رشد چشمگیری خواهید داشت که فروش میلیاردی را به دنبال خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml