بررسی کاربردهای باتری سولار و باتری یو پی اس

جهت بررسی کاربردهای باتری سولار و باتری یو پی اس ابتدا می‌بایست تفاوت‌های آنها را بدانیم. به‌صورت کلی تعداد سیکل عمر باتری مورداستفاده در دستگاه یو پی اس ۴۰ درصد و حدوداً ۷۰۰ سیکل می‌باشد که نصف میزان مورداستفاده در باتری‌های پنل خورشیدی است. استفاده از باتری یو پی اس در سیستم خورشیدی سبب می‌شود که طول عمر آنها تا حد زیادی کاهش یابد و به همین دلیل انتخاب باتری مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.

معرفی باتری یو پی اس و کاربردهای آن

باتری یو پی اس با قرار گرفتن در منبع تغذیه از قطعی جریان برق و رسیدن نویز و نوسانات به تجهیزات الکتریکی جلوگیری می‌کند. با توجه به اینکه این محصول بر اساس نوع کاربرد به انواع گوناگونی تقسیم می‌شود شناخت کاربردهای باتری یو پی اس کمک می‌کند از محصول مناسب استفاده کنید تا بازدهی بهتری دریافت نمایید.

ازجمله مهم‌ترین کاربردهای باتری یو پی اس می‌توان به مراکز درمانی، تجهیزات مخابراتی، سیستم‌های امنیتی، دیتاسنترها، سیستم‌های بانکی، ادارات، منازل مسکونی و غیره اشاره کرد. عملکرد باتری یو پی اس به نحوی است که از خاموش شدن ناگهانی تجهیزات و از دست رفتن اطلاعات یا به خطر افتادن جان انسان‌ها جلوگیری می‌کند.

معرفی باتری سولار و کاربردهای آن

باتری‌های سولار جهت ذخیره‌سازی نور خورشیدی که توسط پنل‌های مخصوص در طول روز جذب می‌شوند مورداستفاده قرار می‌گیرند. باتری خورشیدی در سه نوع سیلد اسید یا سرب اسید، لیتیومی و سالت واتر تولید می‌شود که نیروی الکتریکی را در حالت شیمیایی ذخیره کرده و بر اساس ساختار آنها عملکرد متفاوتی دارند. ازجمله ویژگی‌های باتری سولار می‌توان به دشارژ خود به خودی اندک، محدوده وسیع دمایی، طول عمر بالا، کاهش میزان مصرف آب و غیره اشاره کرد.

توجه داشته باشید که شناخت کاربردهای باتری سولار و استفاده از آن می‌تواند به کاهش هزینه‌ها کمک زیادی کند. انواع باتری سولار را می‌توان در سیستم‌هایی که نیاز به شارژ و دشارژ بالایی دارند استفاده کرد. البته مهم‌ترین کاربرد باتری سولار در سیستم‌های خورشیدی است و بدون آنها این پنل هیچ‌گونه کارایی نخواهند داشت. مهم‌ترین کاربردهای باطری سولار شامل سیستم‌های مخابراتی، تاسیسات صنعتی، تجهیزات نظامی، پزشکی و غیره می‌باشد.

نتیجه‌گیری

بررسی کاربردهای باتری سولار و باتری یو پی اس با توجه به تفاوت‌های آنها ضروری است. پس از شناخت این دو محصول و کاربردهای آنها می‌توان نسبت به خرید محصول مناسب اقدام کرد تا عملکرد بهتری را تجربه کرد.

با توجه به اینکه انواع این محصولات در نمونه‌های متعددی عرضه می‌شوند دریافت مشاوره جهت خرید محصول متناسب با کاربری آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. امروزه شرکت‌های مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند ولی برقراری ارتباط با مراکز معتبر جهت دریافت اطلاعات اصولی، خرید محصول با قیمت مناسب و دریافت خدمات پس از فروش بسیار مهم است.

شرکت بازرگانی هانیکا درزمینه فروش انواع باتری سولار و یو پی اس در نمونه‌های متعدد و برندهای مطرح فعالیت دارد. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی هانیکا با کارشناسان این شرکت ارتباط مستقیم برقرار کرده و پس از دریافت مشاوره رایگان و تخصصی اقدام به خرید محصول مناسب بدون دخالت واسطه اقدام نمایید. همچنین جهت مشاهده انواع باتری سولار (خورشیدی) و انواع باتری یو پی اس (ups) می‌توانید به صفحه خرید این محصولات در بازرگانی هانیکا مراجعه نمایید.

مرجع: مقایسه طول عمر و قیمت خرید باتری سولار و باتری یو پی اس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml