مربیانی که با شیطنت می خواهند صاحب تیم‌ شوند!

مهدی مهدوی معتقد است خیلی ها دوست ندارند شهدای یزد دوباره قهرمان شود.

مهری رنجبر: یاران قدیمی کنارهم. با آمدن سعید معروف به تیم والیبال شهداب یزد، برای باشگاه های آسیا،دو پاسور سابق تیم ملی و دوست گرمابه و گلستان دوباره بهم رسیدند. اتفاقی که مهدی مهدوی با از آن خوشحال است:«خدا را شکر دوباره بعداز ۷ سال، من و سعید با هم همبازی شدیم. دلم برای سعید تنگ شده بود ومی خواستم این اتفاق بیفتد با آمدن او به تیم ما در جام باشگاه های آسیا خاطرات سالهای بازی در تیم ملی برایم دوباره زنده می شود. »

کاپیتان شهداب یزد، حالا معروف را کاپیتان تیمش می داند:« سعید کاپیتان تیم ملی والیبال بوده و ستاره ای که هرتیمی به داشتن آن افتخار می کند . شک نکنید کاپیتان تیم ما هم در باشگاه های آسیا هم هست . امیدوارم با استفاده از تجربیاتش در شان نام شهداب استفاده کنیم و امیدوارم با کمک همه بازیکنان بهترین نتیجه را بگیریم.»

بازیکن سابق تیم ملی، جای قهرمانی آسیا را در ویترین افتخارات شهداب یزد خالی می بیند:«ما بعداز دوبار قهرمانی در لیگ برتر والیبال ایران، جای قهرمانی باشگاه های آسیا در کلکسیون ما خالی است، که امیدوارم در بحرین آن را به دست آوریم. البته که جز قهرمانی هیچ نتیجه ای ما را راضی نمی کند. »

به نظر او کار در قهرمانی باشگاه های آسیا سخت تر شده:« چند سالی است که به خاطر سرمایه گذاری تیم های آسیایی ، رقابتهای باشگاه های آسیا خیلی متفاوت تر شده است و تقریبا همه تیم ها با بازیکنان خارجی می آیند. تیم ما اما بدون بازیکن کمکی خارجی شرکت می کند.چرا که می خواهند سهمیه قهرمانی باشگاه های جهان را بگیرند. بنابراین ما هم کار راحتی در بحرین نداریم. اما امیدوارم با همدلی بچه ها و کادر فنی بهترین اتفاق را رقم بزنیم.»

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml