اعتبار ملوان برای ما مهمتر از قهرمانی بود

صادق بارانی، کاپیتان تیم ملوان درباره دیدار تیمش با سپاهان صحبت کرد.

سپهر ستاری: صادق بارانی که در اکثر بازی‌های فصل جاری ملوان بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بسته، از نتیجه بازی با سپاهان ذوق زده است. خیلی‌ها تصور می‌کردند ملوان به نقش جهان برود و با اختلاف به سپاهان مدعی ببازد ولی آنها یکی از مهمترین نتایج فصل را رقم زدند؛ تساوی یک بر یک. بعد از مسابقه خیلی‌ها از جمله پرسپولیسی‌ها نتیجه بازی را باور نداشتند. ملوانی که امسال برای بقا چ جنگیده چطور می‌تواند اینگونه معادلات صدر جدول را بهم بزنند؟ صادق بارانی کاپیتان آنها در گفت و گو با جام جم پاسخ این سوال را می‌دهد.

نتیجه بازی غیرقابل پیش بینی بود. بگو چطور توانستید در بازی به این مهمی از سپاهان یک امتیاز بگیرید؟

ملوان امسال نشان داده تیم خوبی است. به اندازه خیلی تیم‌ها مهره نداریم ولی به معنای واقعی تیم هستیم. بازی هفته قبل با تراکتور را دیدید؟ تا دقیقه ۹۱ جلو بودیم بعد داور آن پنالتی را گرفت…

که کارشناسان گفتند اشتباه کرد.

بله. صد در صد اشتباه کرد. اگر پنالتی را نمی‌گرفت ما تراکتور را برده بودیم ولی بازی مساوی شد. در دیدار سپاهان هم باردیگر توانایی‌هایمان را نشان دادیم. هدف ما این بود که در اصفهان امتیاز بگیریم، مثل دور رفت که در انزلی با آنها مساوی کردیم. سپاهان تیم جوان و قدرتمندی است. به نظر نکته کلیدی بازی کنترلی بود که بچه‌ها داشتند. ما در انزلی همیشه در جو خاصی بازی می کنیم. یکجورهایی شبیه به جو نقش جهان است. به خاطر همین اصلا بچه‌ها تحت تاثیر قرار نگرفتند و به نظرم این کلید پیروزی ما بود.

خیلی‌ها باور داشتند که ملوان این مسابقه را می بازد. خودتان هم شنیدید؟

در انزلی که اصلا چنین چیزی نشنیدم. همه می‌گفتند بروید اصفهان امتیاز بگیرید. غیر از این، خیلی شنیدیم که می گفتند می بازید. اطرافیانمان می گفتند بازی سخت است و مقابل سپاهان شکست می‌خوردید. یکجورهایی ما را باور نداشتند ولی خودمان که به تیم باور داشتیم. طوری برنامه ریزی کردیم که از این بازی امتیاز بگیریم. فوتبال هم جذابیتش به همین چیزهاست. قابل پیش بینی نیست. همین هفته قبل آرسنال صدرنشین تا دقیقه ۹۰ سه بر یک از تیم قعرنشین عقب بود و بازی را مساوی کرد. جذابیت فوتبال به همین چیزهاست.

پرسپولیسی‌ها باید خیلی خوشحال باشند و احتمالا زیاد پیام داده اند.

من کامنت‌های صفحه ام را بسته ام ولی بچه‌ها می‌گفتند که خیلی پیام گرفته‌اند. ما به خاطر هیچ تیمی بازی نکردیم بلکه به خاطر ملوان و هوادارانش بازی کردیم. فرقی هم نداشت صدرجدول چه کسی باشد. ملوان در همه بازی‌ها برای اعتبار خودش می‌جنگد. امسال هم باید در جایگاه بالاتری قرار می گرفتیم اگر یک سری اتفاقات نمی افتاد. ملوان تیم دست و پا بسته ای نیست.

به نظرت کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟

انشالله هر تیمی که لایقش باشد قهرمان شود. برای من به شخصه فرقی ندارد کدام تیم این عنوان را به دست می آورد.

صادق امسال سربازی خودت تمام می شود. فصل بعد کجا می روی؟

خب امسال من در اکثر بازی‌ها به صورت کامل در ترکیب بودم. از دو سال قبل سربازی‌ام در ملوان شروع شد و آخر این فصل تمام است. نمی‌دانم فصل بعد چه می شود. باید ببینیم پیشنهادات چطور خواهد بود.

راستی بعد از بازی هم یک استوری منتشر کردی و گلایه داشتی چرا پزشک تان را زده اند. چه کسی این کار را کرد؟

بازیکن ما روی برانکارد بود و پزشک مان هم کنارش. متاسفانه یکی از کسانی که برانکارد را حمل می کرد پزشک ما را کتک زد. رفتار بدی هم با بازیکنمان داشت. کاری به فوتبال ندارم. پزشکان دنبال سلامتی بازیکن نیستند؟ اینهمه خدمت کرده اند. متاسفانه رفتار بدی شد و به نظرم باید با فرد خاطی برخورد شود.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml