به علت بعضی تحریم‌ها از ایران مهاجرت کردم/دبیر کارهای بزرگی برای کشتی انجام داده است

به علت بعضی تحریم‌ها از ایران مهاجرت کردم/دبیر کارهای بزرگی برای کشتی انجام داده است

ایرنا نوشت: دارنده ۶ مدال کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: تمام سرمایه‌گذاری من در ایران است و آنها را خارج نکرده‌ام بلکه با مهاجرت به دنبال عبور از تحریم‌های خارجی هستم.

به علت بعضی تحریم‌ها از ایران مهاجرت کردم/دبیر کارهای بزرگی برای کشتی انجام داده است

علیرضا حیدری با اشاره به مهاجرت‌اش به کشور هلند اظهار کرد: با توجه به برخی مشکلات در زمینه فعالیت اقتصادی خود ناچار شدم که ۲سالی در کشور هلند فعالیت خود را ادامه دهم.

وی ادامه داد: به علت بعضی تحریم‌های بانکی، ریسک بالایی وجود داشت تا بتوانم در قبال فروش محصولات، پول خود را وارد کشور کنم. این تصمیم را گرفتم تا در این کشور اروپایی همراه با خانواده نیز به فعالیت تجاری و اقتصادی‌ام ادامه دهم.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ۱۹۹۸ تهران این راهم گفت: در ایران در زمینه معدن و پتروشیمی فعالیت دارم و با سرکشی کوتاه مدت و البته آنلاین از این محیط‌ها بر نحوه مدیریت آنان نظارت خواهم داشت.

حیدری با انتقاد به اینکه ورزش همیشه از جایگاه دوم برخوردار است گفت: با توجه به حضورم در هلند و با کمک دوستانم به دنبال تاسیس دفتر فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی در ایران هستم. در این خصوص نیز چندین بار با رئیس سابق کمیته ملی المپیک و همچنین سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان صحبت کردم. در خصوص ثبت فرهنگ پهلوانی به نام جمهوری آذربایجان، باید بگویم که جایگاه واقعی این ورزش مربوط به ایران است و باید به این موضوع ملی بیشتر بها داد.

وی همچنین در خصوص فعالیتش در زمینه پتروشیمی گفت: برای تاسیس واحد پتروشیمی یکسری کارهای مرتبط را انجام می‌دهم.

دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی توضیح داد: با توجه به برخی گرفتاری‌های شخصی هیچ علاقه‌ای نسبت به حضور در انتخابات فدراسیون کشتی را نداشتم.

وی در خصوص عملکرد چهار ساله علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی، خاطر نشان کرد: در این مدت یک مرتبه به فدراسیون آمدم. دبیر در این مدت کارهای بزرگی را برای این ورزش انجام داده است. با توجه به فراهم نبودن اوضاع اقتصادی در چند سال گذشته، دبیر برای این ورزش زحمت زیادی کشیده و توانسته بودجه‌های خوبی را به کشتی بیاورد.

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۴ آتن به وضعیت وزن ۹۷کیلوگرم کشتی آزاد نیز اشاره کرد و گفت: در این وزن جوانان مستعد و توانمندی هستند. با توجه به اینکه بیشتر فینال پیکارهای کشتی قهرمانی جهان را نگاه می‌کنم در این وزن رقابت میان مجتبی گلیج و محمدحسین محمدیان است. با توجه به اینکه کامران قاسم‌پور تصمیم دارد پس از رقابت‌های جهانی در یک وزن بالاتر و برای المپیک خودش را آماده کند، این آزادکار را حد و قواره این وزن نمی‌بینم.

بیشتر بخوانید:

  • رتبه عجیب حسن یزدانی در برترین‌های کشتی جهان

  • جان آرات در خطر است، کمک کنید!

  • عکس | یک عضو دیگر از خانواده رونالدو هم النصری شد!

۲۵۸ ۲۵۸

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml