توصیه مهم یحیی گل محمدی به ستاره های پرسپولیس بعد از شکست استقلال

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به شاگردانش توصیه کرد هیچ حریفی را نباید دست کم بگیرند.

بعد از برد در دربی و همچنین تساوی سپاهان مقابل ملوان، حالا سرنوشت قهرمانی لیگ برتر در اختیار یحیی و شاگردانش است. پرسپولیس در صورتی که بتواند هر ۳ بازی پیش روی خود را در لیگ با برد پشت سر بگذارد، به طور حتم قهرمان خواهد شد و کاری به نتایج سایر تیم ها هم نخواهد داشت. یحیی که حالا دیگر یکی از مربیان باتجربه فوتبال ایران به حساب می آید، خوب می داند که اگر شاگردانش بخواهند مغرور شوند و یا حریفی را دست کم بگیرند، ممکن است جام قهرمانی را از دست بدهند.

از همین رو یحیی طی روزهای گذشته و بعد از برد در بازی مقابل استقلال توصیه های جدی به ستاره های تیمش داشته است. گل محمدی از شاگردانش خواسته تحت هیچ شرایطی نباید مغرور شوند و خودشان را از حالا قهرمان بدانند. سرمربی قرمزها به شاگردانش گفته با همان انگیزه و انرژی که در ۴ بازی قبلی به خصوص دربی به میدان رفتند، باید در ۳ بازی بعدی هم به میدان بروند و هیچ تیمی را نباید دست کم بگیرند.

گل محمدی نمی خواهد تیمش به سرنوشت سپاهان در بازی مقابل ملوان دچار شود و به همین دلیل از شاگردانش خواسته به چیزی جز برد در بازی های آینده فکر نکنند. یحیی و تیمش بعد از بازی روز یکشنبه مقابل گل گهر در جام حذفی باید به ترتیب به مصاف تیم های پیکان، گل گهر و نساجی بروند و برای قهرمانی باید هر ۳ بازی خود را با برد پشت سر بگذرانند.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml