جامع ترین دوره حضوری طراحی با فتوشاپ

فتوشاپ یکی از کاربردی ترین نرم افزارها در زمینه گرافیک است و البته یکی از پول سازترین نرم افزارها نیز محسوب می شود. با یادگیری کامل فتوشاپ می توانید مهارت های گرافیکی بسیار بالایی کسب کرده و از آن برای گسترش مشتریان خود یا ایجاد یک کسب و کار جدید بهره بگیرید. اگر برای اولین بار است که فتوشاپ را باز کرده اید و می خواهید کار با آن را آغاز کنید، نیاز یک دوره حضوری طراحی با فتوشاپ دارید تا بتوانید صفر تا صد کار با آن را یاد بگیرید.

پریافتوگرافی با بیش از ۶ سال فعالیت در زمینه تولید محتوا و اشراف کامل به بهترین و کاربردی ترین نرم افزارها در این زمینه؛ مانند فتوشاپ، مرجعی معتبر برای آموزش فتوشاپ است. آکادمی پریافتوگرافی برگزارکننده ۷ دوره فتوشاپ از مقدماتی تا ورود به بازار کار است و از این نظر برترین مجموعه نسبت به رقبای خود است. اگر می خواهید فتوشاپ را به صورت حرفه ای فرا بگیرید، همین امروز در دوره های حضوری یا آنلاین پریافتوگرافی شرکت کنید.

چرا باید فتوشاپ را به صورت حرفه ای یاد بگیریم؟

اگر از تولید محتوا در شبکه های اجتماعی، وب سایت شخصی خود یا وبلاگ های مختلف درآمد چندانی به دست نمی آورید، به احتمال زیاد مشکل کار شما در عدم داشتن تصاویر بسیار زیبا و کاربردی است. دوره آموزش کامل فتوشاپ به شما کمک می کند تا عکس های خود را به بهترین شکل ممکن ادیت کنید. قابلیت های فتوشاپ بی نظیر است. با استفاده از این نرم افزار می توانید چند تصویر را در کنار هم قرار دهید تا یک تصویر جذاب و دلنشین به دست آورید.

درست کردن رنگ و نور تصاویر، عوض کردن رنگ و طرح پشت زمینه، برطرف کردن معایب عکس و ایجاد جلوه های ویژه بر روی آن از دیگر مهارت هایی است که در دوره آموزش فتوشاپ پریافتوگرافی فرا می گیرید. اگر می خواهید به پس زمینه تصویر خود یک متن با فونت دلخواه بیفزایید یا قالب های تصویری اختصاصی بسازید، باید فتوشاپ را به صورت حرفه ای یاد بگیرید. اگر عاشق طراحی هستید و می خواهید در مجموعه های مختلف چاپ و طراحی استخدام شوید و حقوق بسیار بالایی دریافت کنید، باید در دوره آموزش فتوشاپ شرکت کنید.

گاهی اوقات شما خلاقیت زیادی در عکاسی به خرج می دهید و بهترین عکس را از خدمات یا محصولات خود ثبت می کنید، اما بلافاصله بعد از انتشار آن در فضای مجازی، متوجه می شوید که عکس شما در بسیاری از وب سایت های مشابه هم قرار گرفته است. بهترین راه برای جلوگیری از این مشکل، قرار دادن واتر مارک بر روی تصویر است. اگر واتر مارک زدن را به صورت حرفه ای بلد نباشید، نمی توانید از عکس های خود در برابر انتشار در سایر وب سایت ها و صفحات مجازی جلوگیری کنید.

دوره آموزش حضوری فتوشاپ برای چه افرادی مناسب است؟

تمامی افرادی که به کارهای گرافیکی علاقه مند هستند؛ فارغ از سن و سال خود می توانند در این دوره کاربردی شرکت کرده و از محتویات آن بهره مند شوند. علاوه بر این تمام افرادی که کسب و کار خود را در دنیای آنلاین آغاز کرده اند، برای کسب درآمد بیشتر باید با کار کردن با این نرم افزار کاربردی آشنا باشند؛ زیرا همان طور که مستحضر هستید، در دنیای مجازی هر چه از عکس های با کیفیت تری استفاده کنید، شانس فروش محصولات و خدمات شما بیشتر می شود.

اگر صاحب یک وب سایت بزرگ هستید، حتما می دانید که هر عکسی برای قرار دادن در بخش وبلاگ یا محصولات سایت شما مناسب نیست. به عنوان مثال عکس های بسیار بزرگ می توانند سرعت سایت را کند کرده و در زمان آپلود بی کیفیت شوند. با یادگیری فتوشاپ می توانید‌ اندازه عکس ها را تغییر داده و آن ها را بهینه کنید.

اگر امکان شرکت در این دوره حضوری را ندارید، نگران نباشید؛ زیرا این دوره در پریافتوگرافی به صورت دانلودی نیز در اختیار شما قرار گرفته است تا بتوانید به صورت غیر حضوری نیز از آن بهره مند شوید. برای دریافت دوره دانلودی طراحی با فتوشاپ همین الان با کارشناسان پریافتوگرافی تماس بگیرید.

بهترین کاندیدها برای آموزش صفر تا صد فتوشاپ

سر فصل های دوره آموزش حضوری نرم افزار فتوشاپ در پریافتوگرافی

امروزه نیاز به یادگیری فتوشاپ به عنوان یک نرم افزار جامع طراحی بیش از پیش احساس می شود. افراد با یادگیری کامل دوره فتوشاپ می توانند در موقعیتِ شغلی بالاتر از وضعیت فعلی خود قرار بگیرند و پروژه های متنوعی را با قیمت بالاتر قبول کنند. دوره آموزش فتوشاپ پریافتوگرافی با سرفصل های زیر از بهترین دوره ها در این زمینه است:

  • آشنایی کامل با محیط فتوشاپ: این دوره مقدماتی و مختص افراد مبتدی است.
  • معرفی و کاربرد تمام ابزارها: ابزارهای بسیار متنوع فتوشاپ و کاربرد آن ها در این فصل به صورت کامل آموزش داده می شوند.
  • فتومونتاژ حرفه ای: در این فصل دوره آموزش فتوشاپ، ترکیب عکس ها با یکدیگر و ایجاد تصاویری جالب، تخیلی و فرا واقعی آموزش داده می شود.
  • تنظیم نور و رنگ عکس: این بخش یکی از کاربردی ترین فصل ها برای صاحبان کسب و کارهای مختلف است و در آن قسمت های layer styles و adjusments به صورت جامع توضیح داده می شود.
  • طراحی بنر، بروشور و پوستر: این بخش مختص به علاقه مندان به گرافیک است و در آن تمام نکات طراحی پوستر، بنر، سربرگ، کاتالوگ و… بیان می شود.
  • طراحی کاور پست اینستاگرام: این روزها طراحی کاور پست برای اپلیکیشن محبوب اینستاگرام درآمد بالایی برای طراحان گرافیک ایجاد کرده است. در این فصل از آموزش فتوشاپ این مدل طراحی را به صورت کامل فرا می گیرید.
  • طراحی المان های مختلف در نرم افزار: اگر به کارهای مهندسی علاقه دارید، می توانید تمام تکنیک های سه بُعدی کردن المان های مختلف را در این فصل بیاموزید.
  • آموزش هوش مصنوعی: امروزه خلاقانه ترین طرح ها آن هایی هستند که با استفاده از هوش مصنوعی طراحی می شوند. در این بخش یاد می گیرید که چگونه از هوش مصنوعی برای طراحی های خلاقانه و تجاری بهره بگیرید.

بازار کار فتوشاپ مربوط به چه حوزه هایی می شود؟

در جواب این سوال باید گفت که بازار کار فتوشاپ نامحدود و پر رونق است. شما با یادگیری فتوشاپ می توانید در زمینه های مختلفی مشغول به کار شوید؛ حتی به صورت پاره وقت در چند شرکت بزرگ و حرفه ای به عنوان یک طراح معتبر استخدام شوید.

در دنیای امروز استفاده از عکس و محتواهای بصری در شبکه های اجتماعی افزایش یافته است. از طرفی صنعت تبلیغات نیز دچار تغییرات شگفت انگیزی شده است. اگر بخواهید در این بازار پر سود به جایگاه ویژه ای دست یابید، باید فتوشاپ را به صورت حرفه ای فرا بگیرید.

امروزه بسیاری از شرکت ها و سازمان های عمومی و خصوصی بزرگ و کوچک برای طراحی بنرهای تبلیغاتی، کاتالوگ، بروشور و سایر ابزارهای تبلیغاتی خود، به دنبال یک طراح حرفه ای و آشنا با نرم افزار فتوشاپ هستند. از طرفی نباید فراموش نکنید که تمام آتلیه های بزرگ و عکاسی که در شهر شما مشغول به فعالیت هستند، برای روتوش عکس های خود به یک فرد کاربلد و آشنا با نرم افزار فتوشاپ نیاز دارند.

طراحی پست ها و استوری های تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی از دیگر اموری است که می توانید با آموزش فتوشاپ انجام دهید. بسیاری از افراد که پیج های بزرگ و پرطرفدار دارند، حاضرند برای طراحی پست ها و استوری های خود مبالغ هنگفتی بپردازند. از جذابیت های آموزش فتوشاپ این است که برای فعالیت در حوزه های نام برده شده، نیازی به حضور در محل کار نیست. کار طراحی را می توانید به صورت دورکاری و در منزل هم انجام دهید.

کسب درآمد در زمینه های مختلف با آموزش فتوشاپ

وجه تمایز دوره آموزش فتوشاپ پریافتوگرافی از سایر دوره ها

اگر قصد یادگیری نرم افزار فتوشاپ را دارید، با دوره های آموزشی مختلفی مواجه می شوید. این دوره ها از قیمت های بسیار پایین تا بالا موجود هستند که شما را دچار سردرگمی می کنند. بهترین راه برای انتخاب یک دوره مناسب، توجه به سرفصل های آموزشی هر دوره است. دوره آموزش فتوشاپ پریافتوگرافی جامع ترین دوره ای است که می توانید در آن شرکت کرده و تمام جزئیات و نکات ضروری این نرم افزار را یاد بگیرید.

از دیگر مزایای این دوره نسبت به سایر دوره ها می توان به آموزش توسط یک مدرس حرفه ای و کاربلد اشاره کرد. همچنین در پایان این دوره جامع آموزشی یک مدرک معتبر از آکادمی پریافتوگرافی دریافت می کنید که نشان دهنده بالاترین سطح مهارت شما در کار کردن با نرم افزار فتوشاپ است.

شرکت در دوره آموزش فتوشاپ پریافتوگرافی تنها در چند ثانیه!

اگر می خواهید در این دوره آموزشی به صورت حضوری شرکت کنید یا دوره دانلودی ۰ تا ۱۰۰ فتوشاپ را دریافت کنید، همین الان با کارشناسان پریافتوگرافی تماس بگیرید و ثبت نام خود را انجام دهید. با استفاده از خدمات پریافتوگرافی می توانید به یک تولیدکننده محتوای حرفه ای تبدیل شوید و رویای یک شبه ثروتمند شدن را تحقق بخشید. پس فرصت را از دست ندهید و همین امروز نسبت به ثبت نام خود اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml