وزیر کشور از ثبت نام ۸۰ نامزد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد

وزیر کشور با اعلام پایان مهلت ثبت نام داوطلبان چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در مجموع ۸۰ نامزد در مدت ۵ روز برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند.

به گزارش اخبار تایمز و به نقل از ایسنا، شامگاه دوشنبه – ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ پس از مهلت ۵ روزه نامه نگاری نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، احمد وحیدی با اشاره به بیانات اطلاع رسانی رهبری انقلاب اسلامی درباره انتخابات و … گفت: بیانات امروز مقام معظم رهبری راهگشای همه ما و همه داوطلبان عزیز اردیبهشت است که خود را برای حضور در این صحنه بزرگ آماده کردند.

وی با تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه گفت: در این ایام همه شاهد چهره جدیدی از ثبت نام بودند که حاصل تلاش همه دست اندرکاران انتخابات اعم از مجریان و ناظران است. به فضل الهی این مرحله از کار با نظم و انضباط خوب و با نظمی بسیار ارزنده انجام شد و داوطلبان این فرصت را داشتند تا اهداف و برنامه های خود را به اختصار در ستاد انتخابات ارائه کنند و این مطالب نیز به خوبی منعکس شد. انشاالله با نگاهی به شرایط کنونی و حساسیت های کنونی کشور همچنان شاهد حضوری عالمانه و اخلاق مدار باشیم. در غیاب شهید رئیسی مسئولیت بزرگی بر دوش همه ما و داوطلبان عزیز گذاشته شده است تا بتوانیم راه شهید عزیز را ادامه دهیم و فضای پاک و زیبای حاصل از شهادت شهدای خدمت ادامه یابد. حفظ شود و شاهد برگزاری انتخابات عادلانه باشیم.

وزیر کشور در ادامه گزارشی از ۵ روز ثبت نام داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ارائه کرد و گفت: در این ۵ روز ۸۰ نفر از مجموع متقاضیان موفق به ثبت نام شدند و ثبت نام توسط متقاضیان انجام شد. که دارای کاندیداهای واجد شرایط هستند. چهار شرط اولیه عبارت بودند از: سن، مدرک تحصیلی، تجربه و گواهی عدم سابقه بد.

وحیدی تصریح کرد: در مرحله بعدی انتخابات شورای نگهبان صلاحیت این افراد را ارزیابی می کند و برای تبلیغات و در نهایت برگزاری انتخابات ۱۵ روزه وارد می شویم.

وی در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات در روزهای پس از شهادت رئیس جمهور تاکید کرد: از برکات نظام مقدس است که چنین حادثه سخت، دردناک و تلخی برای ملت ما رخ داده است اما می بینیم که هیچ اتفاقی نیفتاده است. از مسیر خود خارج شد و همه چیز در زمان خود اتفاق افتاد. جلسات خبرگان رهبری و شورای اسلامی در حال تشکیل و انتخابات در موعد مقرر است و اینها همه حکایت از استحکام نظام دارد و همانطور که رهبری فرمودند ملت ما از این حوادث سخت حماسه می سازد و این ویژگی است. ملت ما بی نظیر است انشاالله قدر این ملت بزرگ را بدانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml