حمله گازانبری استقلالی‌ها به سرمربی ایتالیایی/پایان محبوبیت استراماچونی

حمله گازانبری استقلالی‌ها به سرمربی ایتالیایی/پایان محبوبیت استراماچونی

ایران ورزشی نوشت: هواداران استقلال از رفتار سرمربی سابق خود شاکی هستند.

حمله گازانبری استقلالی‌ها به سرمربی ایتالیایی/پایان محبوبیت استراماچونی

هواداران استقلال بشدت از رفتارهای مدیر برنامه‌های آندره استراماچونی ناراحتند و بعد از اینکه از سوی مسئولان باشگاه استقلال فاش شد که سرمربی سابق ایتالیایی حتی از خیر دو روز دیرکرد حقوقش هم نگذشته به صفحه شخصی او حمله کردند.
استراماچونی در دوران کوتاهی که سرمربی استقلال بود به دلیل نمایش‌های مطلوبی که استقلال از لحاظ فنی داشت تبدیل به یک مربی محبوب شد و بعد از جدایی بسیاری از هواداران استقلال بابت این جدایی بشدت دلگیر شدند و مدیران وقت را بشدت نکوهش کردند.
اما با گذشت چند سال از جدایی استراماچونی این مربی به همراه مدیربرنامه‌هایش رفتارهایی علیه باشگاه استقلال انجام داده که حالا بشدت از چشم هواداران استقلال افتاده و آنهایی که سرمربی سابق استقلال را حمایت می‌کردند حالا تبدیل به منتقدان سرسخت استراماچونی شده‌اند.
حملاتی که در روزهای اخیر به صفحه شخصی استراماچونی شد نشان داد او دیگر در فوتبال ایران محبوب نیست و جایگاهش را برای همیشه از دست داده است. هواداران استقلال حتی به صفحه شخصی همسر سرمربی سابق نیز رحم نکردند و با انتقادهای تند به این صفحه نیز حمله کردند تا مشخص شود که استراماچونی همه پل‌های پشت سر خود در فوتبال ایران و استقلال را ویران کرده است.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml