اخبار ضد و نقیض از اولین بازی مسی در آمریکا/ بکهام می خواهد لئو آماده باشد!

مالک اینتر میامی می خواهد قبل از ورود به زمین به مسی زمان دهد تا با باشگاه و MLS سازگار شود.

 

اینتر میامی در روز جمعه ۲۱ جولای به عنوان اولین بازی جام اتحادیه ۲۰۲۳ میزبان کروس آسول خواهد بود. این بازی با توجه به حضور احتمالی لیونل مسی در میامی انتظارات زیادی را ایجاد کرده است. در حالی که تنها چند روز تا شروع بازی در استادیوم DRV PNK باقی مانده است، دیوید بکهام امیدها برای دیدن لیونل مسی در عمل را کمرنگ کرده است.

به گزارش خبرگزاری اخبار تایمز، فوتبالیست سابق انگلیسی در مصاحبه ای با ESPN گفت تا زمانی که از آمادگی بازیکن خود مطمئن شوند از او محافظت خواهند کرد: “مسابقه سختی است. ما می دانیم که آنها تیم بزرگی هستند که افراد بسیار خوبی دارند. نمی دانیم که لئو یا نه. بازی خواهد کرد یا نه چون فکر می کنم ابتدا باید آماده باشد. ما باید از او محافظت کنیم و مطمئن شویم که او آماده است زیرا او به تازگی تعطیلات را پشت سر گذاشته است. “

از سوی دیگر، بکهام به صراحت اعلام کرد که این به مسی و سرمربی جراردو مارتینو بستگی دارد که تصمیم بگیرند اولین بازی او چه زمانی برگزار شود. فکر می‌کنم لئو و تاتا تصمیم خواهند گرفت که او چه زمانی بازی کند و چه زمانی به زمین بیاید، اما جو اینجا باورنکردنی خواهد بود و امیدوارم بتوانیم به پیروزی برسیم.

مسی چند وقت از میادین دور بوده است؟

پس از پایان فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ با پاری‌سن‌ژرمن در پایان ماه می، مسی برای چند بازی دوستانه مقابل استرالیا و اندونزی به تیم آرژانتین پیوست. او در تعطیلات خود در آرژانتین، در بازی‌های دوستانه خداحافظی مکسی رودریگس و خوان رومن ریکلمه در ۲۵ ژوئن در فضایی بسیار آرام شرکت کرد. در مجموع لیونل مسی ۳۳ روز بازی نکرده که برای هر فوتبالیستی زمان زیادی است. این می‌تواند عاملی برای غیبت او در بازی روز جمعه مقابل کروس آسول باشد.

خبرهای ضد و نقیض درباره اولین بازی مسی در آمریکا/ بکام خواهان لئوی آماده است!

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml