دایی: علی کریمی یکی از بزرگان فوتبال ماست/ من فقط از جنبه ورزشی به موضوع نگاه می کنم

علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس درباره تقابل شاگردانش با دو چهره سابق این تیم گفت: کریمی و انصاری فرد از بزرگان فوتبال ما هستند و در فوتبال حرفه ای یک روز کنار هم و مقابل هم هستیم.

به گزارش اخبار تایمز، ۱۰ سال پیش در چنین روزی علی دایی سرمربی پرسپولیس در گفت وگویی درباره بازی با تراکتورسازی گفت: قطعا بازی بسیار سختی است اما تلاش می کنیم نمایش خوبی داشته باشیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و می خواهیم لیگ را خوب شروع کنیم.

وی در خصوص تقابل با علی کریمی و کریم انصاری فرد بازیکنان سابق پرسپولیس که پیراهن تراکتورسازی می کردند، گفت: هر دو از بزرگان فوتبال ما هستند به خصوص علی کریمی که هم برای پرسپولیس و هم برای تیم ملی زحمت کشیده است. فوتبال حرفه ای است. یک روز با هم و یک روز مقابل. من فقط از منظر فوتبال و ورزش به این موضوع نگاه می کنم.

دایی در ادامه تاکید کرد: همه تیم ها برای هماهنگی نیاز به زمان دارند. با توجه به بازیکنان جوانی که جذب کرده ایم و ۱۳ خروجی داشته ایم، نیاز به زمان داریم تا تیم را هماهنگ کنیم و جوانان با شرایط تیم و جو هواداران آشنا شوند. با شناختی که از بازیکنان جوان داریم، مطمئن هستم که آنها به زودی خود را با تیم وفق خواهند داد و به ما کمک خواهند کرد.

مصاحبه علی دایی در ۲ مرداد ۱۳۹۲ را در خبرزاشی مشاهده می کنید.

دایی: علی کریمی یکی از بزرگان فوتبال ماست/ من فقط از جنبه ورزشی به موضوع نگاه می کنم

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml