قلعه نویی: نکونام هم اگر تماسی را ثابت کند حرفش درست است/ در لیست استقلال نبود.

قلعه نویی سرمربی سابق آبی پوشان گفت: با نکونام چه زمانی که در اسپانیا بود و چه زمانی که در ایران بود ارتباطی نداشتم.

به گزارش اخبار تایمز، چند سال پیش در مرداد ۱۳۹۳ امیر قلعه نویی سرمربی وقت استقلال نسبت به موضع گیری جدید جواد نکونام واکنش نشان داد و در مصاحبه خود عنوان کرد: این آقا گفت من پشت فتح الله زاده پنهان شدم آیا خود نکونام با فتح الله زاده دعوا کرده است. در یک برنامه تلویزیونی؟” کار را نکرد؟ شاهدان زیادی داریم که در جمعی گفته اند که می خواهد علیه مدیرعامل سابق استقلال صحبت کند اما من اجازه ندادم. آیا می توانید مکالمات آن تاریخ را چاپ کنید تا همه چیز مشخص شود چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ؟

وی افزود: اگر حتی یک بار هم با او تماس گرفته باشم و پرینت شده باشد، قبول دارم هر چه می گوید درست است. چه زمانی که در اسپانیا بود و چه زمانی که در ایران بود، اگر با او ارتباط داشته باشم و مدارک آن را ثابت کند، می پذیرم که راست می گوید و هیچ دروغی در کار نیست.

قلعه نویی: نکونام هم اگر تماسی را ثابت کند حرفش درست است/ در لیست استقلال نبود.

قلعه نویی در ادامه خاطرنشان کرد: حتی یک هفته قبل از اینکه از استقلال برود بیش از ۱۰ بار با من تماس گرفت. حالا من یک سوال دارم. اگر امیر قلعه نویی آنقدر بد است که به من زنگ می زند پس چرا اینقدر با من تماس گرفته است؟ ? آقای نکونام اگه اینقدر بدم چرا اینقدر زنگ زدی؟

سرمربی سابق استقلال در پایان گفت: می توانید با فتح الله زاده تماس بگیرید و بپرسید که آیا نکونام برای فصل دوم در لیست من بود یا خیر؟ در لیستی که به مدیرعامل دادم نام جواد نکونام نبود و من او را نمی خواستم. اگر من مخالف تیم ملی بودم چرا مربیان تیم ملی برای حمایت از استقلال رفت و آمد کردند؟

قلعه نویی: نکونام هم اگر تماسی را ثابت کند حرفش درست است/ در لیست استقلال نبود.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml