کریم باقری: قراردادم با پرسپولیس ۲۲ میلیون تومان بود/ خیلی ها در تمرین به من نگاه می کردند/ نمی خواستم در بازی ایران و استرالیا بازی کنم.

سرمربی سرشناس پرسپولیس ۱۳ سال پیش در گفت و گو با خبروزی دست به افشاگری بسیار جالبی زد.

به گزارش اخبار تایمز؛ کریم باقری اصلا اهل جنجال نیست و ترجیح می دهد تمام ذهنش را روی متن متمرکز کند، اما با وجود این، گاهی مصاحبه هایش بسیار جنجالی می شود و اتفاقاً وقتی صحبت می کند، یکی از افرادی است که نمی گوید. دوست دارد حرف هایش را پس بگیرد و اظهاراتش را تکذیب کند.

بازیکن سرشناس تیم ملی در سال های نه چندان دور که تا چند ماه پیش سرمربی پرسپولیس هم بود، در ۲۶ آبان ۹۳ مصاحبه بسیار جالبی با خبروزشی انجام داد و به نکات جالبی اشاره کرد که هنوز هم ارزش دارد. خواندن بعد از گذشت ۱۳ سال . آقا کریم در بخشی از آن گفت و گو برای اولین بار به حضور خود در جمع بازیکنان پرسپولیس اشاره کرد و گفت: در اواسط دهه ۷۰ که برای اولین بار به پرسپولیس پیوستم، در تمرینات این تیم خیلی ها به من نگاه می کردند زیرا من قرارداد ۲۲ میلیون دلاری با این تیم و سر و صدای زیادی به پا کرد.

او همچنین مدعی شد که با علی دایی مشکلی ندارد و بحث مربیگری و دوستی کاملا جداست. باقری در آبان ۸۹ معتقد بود اگر به دایی فرصت کافی داده شود، می تواند پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کند. البته پرسپولیس آن فصل قهرمان لیگ نشد اما جام حذفی را برد.

خبرورزشی‌گردی| کریم باقری: قراردادم با پرسپولیس ۲۲میلیون تومان بود/ خیلی‌ها در تمرین من را چپ‌چپ نگاه می‌کردند/ نمی‌خواستم در بازی ایران و استرالیا بازی کنم

کریم باقری همچنین به ماجرای بازی ایران و استرالیا در ملبورن اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که رخ داده بود، تمایلی به حضور در آن بازی نداشتم، حتی اصرار داریوش مصطفوی نیز در تغییر نظر من موثر نبود، اما مدیرعامل در زمان باشگاه ارمنستان بیله فلد که در آن زمان بازیکن این تیم بودم اصرار داشت که باید در آن مسابقه حضور داشته باشم و به همین دلیل این ملی پوش از اروپا به استرالیا آمد و اتفاقا اولین گل ما را هم زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml