مژده مسکنی بذرپاش در آستانه هفته دولت

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح های نهضت ملی نهضت مسکن شهری، روستایی و بافت فرسوده همزمان با هفته دولت خبر داد.
به گزارش اخبار تایمز، مهرداد بذرپاش در آستانه هفته دولت اعلام کرد: به فضل الهی ۱۰۰ هزار (صد هزار) واحد مسکونی شهری، روستایی و فرسوده در هفته دولت به مردم شریف ایران واگذار می شود.
واحدهای مسکونی آغاز شده و در حال ساخت در قالب طرح نهضت ملی مسکن یک میلیون و ۴۷۶ هزار و ۹۹۱ واحد است که شامل ۱۲۳ هزار و ۹۷۲ واحد در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده، ۱۲۴ هزار و ۱۵۴ واحد در حال ساخت برای تامین مسکن کارکنان نیروهای مسلح ۱۱۹ هزار و ۵۷۹ واحد از ظرفیت واحدهای مسکونی قرارداد پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به افراد صاحب زمین (خود مالک) و ۲۹۵ هزار و ۳۱۹ واحد نیز تعداد واحدهای مسکونی در حال ساخت برای نوسازی روستایی است. مسکن
همچنین ظرفیت واحدهای مسکونی اراضی دولتی واگذار شده به صورت انفرادی و گروهی به متقاضیان واجد شرایط در قالب اجاره نامه ۹۹ ساله معادل ۲۲۶ هزار و ۵۷۳ واحد مسکونی و واحدهای مسکونی در حال ساخت برای متقاضیان واجد شرایط به صورت انباشت در تاریخ ۹۹-۹۹ می باشد. سال زمین های اجاره ای دولت ، معادل ۵۸۷ هزار و ۳۹۴ واحد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml