قابل توجه مشترکان تلفن ثابت…

به گزارش اخبار تایمز به نقل از شرکت مخابرات ایران، سقف قطع یک طرفه تلفن به نفع مشتریان در سراسر کشور ۳ برابر شد.

بر اساس مصوبه ۲۰۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، سقف استفاده از تلفن ثابت در صورت عدم پرداخت بدهی در مدت دو ماه یا رسیدن به مبلغ ۲۰ هزار تومان در اواسط دوره بوده است. اما با ابلاغ مصوبه شماره ۳۴۶ کمیسیون تنظیم مقررات، میزان قطعی یک طرفه به نفع مشترکان سراسر کشور ۳ برابر شد.

با اجرای این مصوبه بیش از ۷۰ درصد مشتریان قطعی میان مدت را تجربه نخواهند کرد. همچنین با اجرای مصوبه شماره ۳ سیصد و چهل و ششمین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات و در چارچوب اجرای مصوبه اخذ مابه التفاوت ماهانه تلفن ثابت، مصوبه قبلی با هدف جلب رضایت مشتریان اصلاح شد.

پیش از این بر اساس مصوبه شماره ۳ جلسه ۲۰۷ سازمان تنظیم مقررات، خدمات ارائه شده به مشتریان در بستر تلفن ثابت در صورت عدم پرداخت توسط مشتری به دو صورت متوقف شد.

بر اساس اعلام شرکت مخابرات ایران، بر اساس مصوبه جدید، قطع یا تعلیق شرایط سرویس در دو مورد اتفاق می‌افتد: اول عدم پرداخت صورت‌حساب طی دو ماه متوالی (با هر میزان بدهی) یا مبلغ قبض قابل پرداخت در تهران به مرز ۶۰۰.۰۰۰ ریال در ماه (میان دوره) و ۴۵۰.۰۰۰ ریال در ماه (میان دوره) در سایر شهرها برای ارائه خدمات در مراکز استان ها، ۳۰۰.۰۰۰ ریال در سایر شهرها و ۲۵۰.۰۰۰ ریال در روستاها باعث یک راه قطع ارتباط تلفن می شود.

لازم به ذکر است برای گوشی های دارای سپرده، سقف اعتبار یا حد نصاب ۸۰ درصد واریزی و برای مشتریان با حساب خوب و کارکرد بالا، میانگین سه دوره صورتحساب مبنای اعتبار مشترکین خواهد بود. شرکت مخابرات ایران ضمن قدردانی از مشتریان خود از آنها تقاضا دارد با پرداخت به موقع صورتحساب این شرکت را در اجرای طرح های توسعه یاری کنند.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml