خبر مهم وزیر صنعت برای بازار خودرو/ این خودروها به زودی وارد بازار می شوند

وزیر صامت امروز گفت: باید به سمت تولید خودروهای هوشمند در کشور حرکت کنیم بنابراین از امروز تولید خودروهای هوشمند را به اطلاع مردم خواهم رساند.

به گزارش اخبار تایمز؛ عباس علی آبادی در مراسم افتتاحیه اولین خط تولید انبوه اتوبوس های برقی گفت: باید به سمت تولید خودروهای هوشمند در کشور حرکت کنیم، بنابراین از امروز به مردم اطلاع رسانی می کنم که خودروهای هوشمند تولید شوند.

وی تصریح کرد: کاری که امروز در خصوص تولید خودروهای برقی در کشور انجام می دهیم چندان مهم نیست زیرا این اقدام از سال ها قبل در دنیا آغاز شده است. اما امروزه خودروهای برقی دوباره در بسیاری از کشورها تولید می شوند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: بحث تولید خودروهای برقی در کشورمان نیز از سال ۱۳۷۸ شکل گرفت و از همان سال تمرکز بر تولید این خودرو جدی شد.

وی افزود: تولید داخل به دلایل مختلف از جمله اشتغال زایی بسیار مهم است اما نوآوری اهمیت بیشتری دارد و در حال حاضر نگران تولید خودروهای برقی در کشور نیستم چرا که این موضوع در کشور آغاز شده است. اما باید به سمت تولید خودروهای هوشمند در کشور حرکت کنیم.» کشور را به حرکت در آوریم و از این به بعد باید در مورد آن صحبت کنیم و بنابراین از امروز مردم را در مورد تولید خودروهای هوشمند آگاه خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml