به خاطر هوچیگریم خدا را شکر میکنم!

این روزها جنگ بیانیه‌ها در لیگ برتر بسیار داغ شده است.

هفته‌های پایانی لیگ برتر فرار رسیده و تنش بین تیم‌های مدعی به اوج خود رسیده است. تقریبا روزی نیست که اعضای سه تیم مدعی پرسپولیس، سپاهان و استقلال علیه یکدیگر مصاحبه نکنند و بیانیه‌های آتشین منتشر نشود. در این بین یکی از جالب‌ترین موارد صحبت‌های اخیر رضا فتاحی، سرپرست باشگاه سپاهان است.

او دقیقا پس از پیروزی روز گذشته سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان و در آستانه دیدار حساس امروز پرسپولیس – پیکان یک مصاحبه آتشین کرده تا به نوعی بازی امروز قرمزها را وارد حاشیه کند. او همزمان که به تمام مسائل لیگ برتر اعتراض کرده، مدعی شده مکتب تیمش شاهین است و اصلا و ابدا هم اهل هوچی‌گری نیست!

سوال من از فتاحی این است که چرا در روزهایی که سپاهان در صدر جدول قرار داشت همه چیز گل و بلبل بود و عدالت هم رعایت می‌شد؟ چرا زمانی که مسابقات سپاهان پس از استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شد یا برنامه جام حذفی مطابق بازی دوستانه‌شان با زنیت تعیین شده بود هیچ مشکلی وجود نداشت ولی اکنون همه چیز سیاه شده و البته چه خوب که او هوچی‌گری نمی‌کند! فقط کاش فتاحی می‌گفت اگر این قبیل کارها اسمش شلوغ کاری نیست پس اینکه بعد از پیروزی تیم خودتان و در آستانه بازی رقیب اینگونه به این تیم می‌تازید، اسمش چیست؟

بدون شک مقصر وضعیت فعلی لیگ برتر و جنجال‌های اخیر فقط تیم سپاهان نیست و استقلال و پرسپولیس هم رفتار بهتری نداشته‌اند ولی اینکه آن‌ها ابتدا بگویند اهل شلوغ کاری نیستند و در ادامه همان رفتارها را تکرار کنند جای تامل زیادی دارد.این طور که دارد پیش می رود رفته رفته دارم به این فکر می کنم که ما هوچیگر هستیم و ما مقصر هستیم نه شما دوستان نازنین!

 

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml