دستیار خارجی در تیم ملی چه‌کار می‌تواند بکند که حمید مطهری نمی‌تواند؟

مربی ذوب آهن در مورد شرایط این تیم و اتفاقات روز فوتبال ایران صحبت کرد.

محمد نوری در خصوص نتایج اخیر ذوب آهن اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و به چیزی که ابتدای فصل مد نظرمان بود و هدف‌گذاری کرده بودیم یعنی کسب رتبه تک رقمی رسیده‌ایم. این هفته هم بازی سختی مقابل آلومینیوم داشتیم که از تیم‌های خوب لیگ است و شانس بردمان هم در این بازی بالا بود ولی متاسفانه به چیزی که استحقاقش را داشتیم نرسیدیم. گلی هم که زدیم به اعتقاد من سالم بود و داور تصمیم اشتباهی گرفت و در کل مستحق سه امتیاز بازی بودیم ولی به آن نرسیدیم.

وی افزود: اتفاقات بازی با آلومینیوم را فراموش کردیم و همه تمرکزمان روی بازی با فولاد است. فولاد از زمانی که منصوریان را به عنوان سرمربی روی کار آورده متحول شده است و در دیدارهای اخیر هم نتایج خیلی خوبی کسب کرده است و واقعاً کار دشواری مقابل این تیم داریم ولی به چیزی جز سه امتیاز این دیدار فکر نمی‌کنیم و امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم.

پیشکسوت فوتبال در مورد رقابت بالای جدول میان سه تیم برای قهرمانی هم گفت: لیگ جذابی داریم و همین رقابت فشرده بالای جدول آن را اثبات می‌کند. تا هفته قبل شاید روی کاغذ کمترین شانس را پرسپولیس داشت ولی نتایج این هفته کلا ورق را برگرداند. پرسپولیس یک بازی شش امتیاز مهم را مقابل استقلال توانست پیروز شود و سپاهان هم مقابل ملوان امتیاز داد تا شرایط اینطور شود. ممکن است در ادامه بازهم نتایج باعث شود شرایط متفاوت از الان باشد و تا هفته آخر باید صبر کرد و دید کدام تیم قهرمان می‌شود و امیدوارم تیمی به این عنوان برسد که لیاقتش را دارد.

نوری در ادامه گفت: نکته مهم دیگر این است که تیم‌ها و بازیکنان و مربیان شرافتمندانه فوتبال بازی می‌کنند. ملوان این هفته با تمام وجود تلاش کرد تا مقابل سپاهان مدعی قهرمانی نتیجه بگیرد یا مس رفسنجان تیم هم خانواده خودش مس کرمان را که در خطر سقوط قرار دارد شکست داد و این‌ها نشان از سلامت لیگ دارد و جای شکرش باقی است و برای همین شک نکنید در سه هفته آینده سپاهان و پرسپولیس و استقلال مقابل هیچ تیمی کار راحتی نخواهند داشت.

وی در مورد احتمال حضور مهدی تارتار روی نیمکت تیم امید هم توضیح داد: آقای تارتار از مربیان با تجربه و کاربلد فوتبال ایران است و این موضوع را به اثبات رسانده. ایشان مربی زحمتکشی است و برای تیمش و بازیکنانش وقت می‌گذارد و دلسوزانه کار می‌کند. من هم افتخار داشتم به عنوان بازیکن و هم الان به عنوان مربی شاگرد ایشان باشم و طبیعی است یک مربی مثل مهدی تارتار گزینه هدایت تیم امید باشد. ایشان به صورت رسمی گزینه هدایت تیم ملی هم بود و امیدوارم اگر قسمت بر این شد که به تیم امید برود نتایج خوبی کسب کند.

مربی ذوب آهن در رابطه با حضور حمید مطهری روی نیمکت تیم ملی هم گفت: انتخاب شایسته و به جایی از سوی امیر قلعه‌نویی صورت گرفت. حمید مطهری از مربیان خوب فوتبال ایران است و این را به اثبات رسانده و هم او و هم آندو تیموریان گزینه‌های شایسته‌ای برای نیمکت تیم ملی بودند و امیر قلعه‌نویی انتخاب‌های خوب و مناسبی داشت و این موضوع را تبریک می‌گویم.

نوری در مورد انتقاداتی که به قلعه‌نویی بابت انتخاب دستیارانش شده و وعده‌هایی که در خصوص جذب مربیان خارجی داده شده بود هم توضیح داد: مربی خارجی مثلاً قرار است چکار کند که حمید مطهری و آندو تیموریان از پس آن بر نمی‌آیند؟ مربی خارجی قرار است به روز باشد و تمرینات روز دنیا را رصد کند و آن را پیاده کند و این کار سختی نیست و مربیان ما هم این دانش و آگاهی را دارند. حمید مطهری در هر تیمی بوده تاثیرگذار بوده است و این را آمار و عملکردش به اثبات می‌رساند و به نظرم این انتقادها بی مورد است.

 

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml