دست و پا زدن برای کرسی داغ هیات فوتبال پایتخت؛ مگر تهران چه دارد؟

دست و پا زدن برای کرسی داغ هیات فوتبال پایتخت؛ مگر تهران چه دارد؟

ثبت نام از کاندیدای هیات فوتبال تهران روز گذشته به پایان رسید.

دست و پا زدن برای کرسی داغ هیات فوتبال پایتخت؛ مگر تهران چه دارد؟

ایمان گودرزی: دوران ۱۴ ساله حضور حبیب‌الله شیرازی در هیات فوتبال استان تهران در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ به پایان رسید. دورانی که جنجال‌های فراوانی را نیز به دنبال داشت و رئیس سابق هیات فوتبال همواره بابت مسائلی چون استفاده از اعضای خانواده‌اش در پست‌های مختلف و مسائل حاشیه‌ای در فوتبال پایه زیر تیغ انتقادات قرار داشت.

با خروج شیرازی از هیات فوتبال، احمدرضا براتی، عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست موقت انتخاب شد و حالا به زودی باید انتخابات برگزار شود تا فوتبال تهران رئیس جدیدش را بشناسد. روز گذشته آخرین مهلت ثبت نام نامزدها برای انتخابات بود که در این بین نکته عجیب در خصوص تعداد افراد شرکت‌کننده به چشم می‌خورد. در حال حاضر بیش از ۲۰ نفر برای انتخابات هیات فوتبال تهران ثبت نام کرده‌اند که عدد بسیار بالا و بی‌سابقه‌ای است. حضور این تعداد کاندیدا حتی در انتخابات فدراسیون فوتبال هم دیده نشده و جای تامل بسیاری دارد.

حضور پرتعداد نامزدها به خصوص افراد نام‌آشنا در انتخابات هیات فوتبال در کنار اصرار همیشگی شیرازی برای ماندن در پست ریاست خودش جای تامل فراوانی دارد. این موضوع نشان می‌دهد شاید در هیات فوتبال تهران خبرهایی است که همه خودشان را برای نشستن روی صندلی ریاست به آب و آتش می‌زند. در این بین چند نام مطرح هم برای حضور انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند که سوابق مدیریتی‌شان برای فوتبالی‌ها آشناتر است و مشخص نیست پس از اشتباهات فراوان در پست‌های دیگر با چه برنامه‌ای قصد دارند وارد هیات فوتبال شوند.

دست و پا زدن برای کرسی داغ هیات فوتبال پایتخت؛ مگر تهران چه دارد؟

یکی از عجیب‌ترین اسامی شرکت‌کننده در انتخابات مهرداد سراجی است. او که در پروژه برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم حسابی فعال بود، پس از عزل او خودش هم از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد ولی دوباره با حضور در انتخابات هیات فوتبال نامش بر سر زبان‌ها افتاده است. سراجی چه در زمان مدیرعاملی باشگاه سایپا و چه در فدراسیون فوتبال چندان نتوانست تاثیر مثبتی در این باشگاه بگذارد. او که خودش در روزهای سیاه یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های پایتخت یعنی سایپا نقش داشته حالا می‌خواهد منجی فوتبال پایتخت شود!

حسین خبیری، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم یکی دیگر از کاندیداهای مطرح انتخابات است. او که خودش یکی از منتقدان جدی شیرازی بود سال‌هاست که در پرسپولیس حضور دارد و همواره پای ثابت هیات مدیره این باشگاه بوده و رابطه خوبی هم با اعضای این تیم داشته است. با این حال خبیری علی‌رغم داشتن سابق طولانی در پرسپولیس به جز چند مصاحبه‌ آتشین خیلی اثرگذاری خاصی نداشته است.

آخرین نامزد مطرح انتخابات هیات فوتبال تهران هم نیما نکسیا، دروازه‌بان سابق تیم ملی و باشگاه‌های پاس و پرسپولیس است. او در مقطعی ریاست دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال را بر عهده داشت. در خصوص نکیسا یک علامت سوال مهم هم وجود دارد. در اساسنامه جدید بازیکنانی که قصد شرکت در انتخابات هیات‌های فوتبال را دارند باید حداقل ۵۰ بازی ملی در کارنامه داشته باشند که نکیسا فاقد این شرایط است و باید دید اصلا تایید صلاحیت خواهد شد یا خیر.

اسامی نفراتی که برای ریاست هیات فوتبال تهران ثبت نام کرده اند به شرح زیر است:

۱- مهرداد سراجی
۲- حسین خبیری
۳- ایلکا
۴- سهیل مهدی
۵- مجید کیومرثی
۶- مجید رستگاری
۷- مهدی ملک اباد
۸- میرشاد ماجدی
۹- صادق درودگر
۱۰- عباس زواره
۱۱- محمد خالدی راد
۱۲- علیرضا یزدانی
۱۳- نورالدین بدخشان
۱۴- مسعود حیدرزاده
۱۵- نیما نکیسا
۱۶- مجید خاتونی
۱۷- آرین حاتمی
۱۸- سهرابی کمیته داوران
۱۹- اسماعیل گودرزی
۲۰- روزبهانی
۲۱- بهرامی
۲۲- حسن سلطانی
۲۳- مجید خاتونی
۲۴- هادی نصیری‌

۲۵-اکبر محمدی

بیشتر بخوانید:

  • عکس | این صحنه پنالتی بود؟/ کارشناسی مهم‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس – پیکان

  • استقلال از جام حذفی کنار می‌کشد؟

  • عکس | لوکادیا هنوز در فکر پرسپولیس

۲۵۱ ۲۵۱

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml