نیمار دلیل اصلی دور زدن قوانین عربستان توسط الهلال

باشگاه الهلال عربستان برای جذب نیمار برزیلی علاوه بر دستمزد هنگفت، مزایای زیادی نیز ارائه کرده است.

به گزارش اخبار تایمز، باشگاه الهلال عربستان در یک سال اخیر تلاش زیادی برای جذب یک ستاره بزرگ از دنیای فوتبال انجام داده است. تابستان گذشته تیم عربستانی برای جذب کریستیانو رونالدو تلاش کرد اما فوق ستاره پرتغالی نیامد و در زمستان به النصر پیوست.

الهلال برای پاسخ به رقیب خود در تابستان امسال تمام تلاش خود را کرد تا لیونل مسی را به خدمت بگیرد. تا اینکه به مسی ۵۰۰ میلیون یورو دستمزد پیشنهاد شد. اما سرانجام نابغه آرژانتینی دنیای فوتبال پس از مشورت و صحبت با نزدیکانش به ویژه همسرش تصمیم گرفت به باشگاه اینتر میامی در لیگ آمریکا برود.

نیمار دلیل اصلی دور زدن قوانین عربستان توسط الهلال

شب گذشته باشگاه الهلال از نیمار رونمایی کرد تا بمب نقل و انتقالات تابستانی را منفجر کند. علاوه بر دستمزد هنگفت، مزایای ویژه ای نیز برای ستاره برزیلی در سرزمین حجاز در نظر گرفته شده است. طبق قرارداد پیشنهادی سعودی ها، نیمار مانند کریستیانو رونالدو یک هواپیمای شخصی در عربستان خواهد داشت.

او نیز مانند ستاره پرتغالی می تواند با شریک زندگی خود برونا بیانکاردی برخلاف قوانین عربستان سعودی زندگی کند. نیمار همچنین دارای یک خانه بزرگ و همچنین کارکنانی خواهد بود که همراه آن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml