شور و شوق وزیر نفت از گفتگوی گازی پوتین

وزیر نفت ضمن استقبال از سخنان رئیس جمهور روسیه در مجمع بین المللی هفته انرژی روسیه در خصوص تقویت مبادلات انرژی تهران- مسکو، بر تلاش دو طرف در زمینه ایجاد قطب گاز در شمال فارس تاکید کرد. 

به گزارش اخبار تایمز؛ جواد اوجی در دیدار با الکسی میلر، مدیرعامل گازپروم، چشم انداز تقویت مبادلات انرژی ایران و روسیه و ایجاد کریدور گازی برای دو طرف از طریق کشورهای همسایه در چارچوب همکاری های منطقه ای را مثبت ارزیابی کرد.

وی همچنین با اشاره به نگاه مثبت روسای جمهور جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه به ایجاد قطب گاز در جنوب ایران، بر تلاش تهران و مسکو در این زمینه تاکید کرد.

وزیر نفت با اشاره به مذاکرات خود با الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه، خواستار برداشتن گام های عملی برای ایجاد قطب گاز ایران و روسیه در سواحل شمالی خلیج فارس شد.

در این دیدار مدیرعامل شرکت گازپروم با اشاره به روند رو به رشد روابط تهران و مسکو از آمادگی این شرکت برای همکاری های جدید با ایران خبر داد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه رسمی مجمع بین المللی هفته انرژی روسیه از مذاکرات تهران و مسکو درباره تقویت مبادلات انرژی با ایران خبر داد.

اوجی که برای شرکت در مجمع بین المللی هفته انرژی روسیه در سفری رسمی به مسکو سفر کرده است، از سخنان پوتین در این کنفرانس در مورد تقویت مبادلات انرژی با ایران استقبال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml