زمان پرداخت یارانه نقدی شهریور ماه اعلام شد/مبلغ یارانه چقدر است؟

بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه ها؛ یکصد و پنجاه و یکمین مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی مربوط به شهریور ماه ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ واریز و برداشت می شود.

به گزارش اخبار تایمز؛ بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه ها؛ یکصد و پنجاه و یکمین مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی مربوط به شهریور ماه همراه با افزایش حداقل مستمری خانواده های مشمولان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور سازمان راس ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. و قابل جابجایی خواهد بود.

همچنین با اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خرداد ماه و در راستای حمایت از خانوارهای کم درآمد، اعتبار یارانه مشمولان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور افزایش یافت. ۲۰ درصد در صورت خرید اعتباری بیش از ۷۰ درصد مبلغ یارانه. .

با اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها و پس از تکمیل اقساط یک میلیون تومانی، میزان یارانه مانند گذشته حداقل ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. به این ترتیب یارانه شهریور ۱۴۰۲ کسر نخواهد داشت.

طبق اعلام دولت قرار بود یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به مدت دو ماه توزیع شود و پس از آن بروشورهای الکترونیکی توزیع شود.

پاسخ مشخصی برای رفع ابهام یارانه نقدی و قبض کالا داده نشده است، اما وزیر کشور گفته است: پرداخت یارانه نقدی تا تنظیم صورت حساب الکترونیکی کالا ادامه دارد.

به این ترتیب میزان یارانه شهریور ۱۴۰۲ مانند خرداد، تیر و مرداد ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml