زنگ خطر برای اتریوم به صدا درآمده است

اکوایران: اتریوم یک سطح پشتیبانی ضروری را از دست داده است که می تواند قیمت این ارز دیجیتال را در پی رشد قابل توجه اخیر آن به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت اتریوم به زیر حد نصاب ۳۷۰۰ دلار سقوط کرد و نتوانست کانال تثبیت را بشکند. با عدم افزایش قیمت اتریوم، ممکن است دوباره شاهد دوره‌هایی از تثبیت باشیم که میانگین متحرک به نوسانات گسترده‌ای که چند هفته پیش شاهد بودیم می‌رسد و این می‌تواند شرایط را برای ادامه افزایش قیمت این ارز دیجیتال فراهم کند. آهسته. تدریجی

به گزارش یو تودی، از آنجایی که کانال ۳۷۰۰ دلاری یک سطح پشتیبانی بسیار مهم برای اتریوم در نظر گرفته می شود، سقوط قیمت این ارز دیجیتال به زیر این سطح سوالات و نگرانی هایی را ایجاد می کند. اگر این روند ادامه پیدا کند، این نشان می دهد که گاوها باید با قدرت گرفتن خرس ها دوباره جمع شوند.

افزایش و کاهش شدید قیمت از ویژگی‌های دارایی‌های نوسانی مانند اتریوم است. بر اساس روندهای فعلی، به نظر می رسد اتریوم برای حفظ روند صعودی قیمت خود با مشکل مواجه است.

پس از افزایش قابل توجه قیمت، اتریوم مرحله تثبیت را طی کرد که طی آن قیمت این ارز دیجیتال بین سطوح حمایت و مقاومت در نوسان بود. این نوع فعالیت معمولاً قبل از تغییر قابل توجه قیمت رخ می دهد که طی آن قیمت به طور قابل توجهی افزایش می یابد یا با افت شدید مواجه می شود.

اگر اتریوم نتواند سطح قیمت فعلی خود را حفظ کند، ممکن است افت شدیدی در ارزش آن به سمت میانگین متحرک ۲۰۰ روزه رخ دهد که معیار قابل اعتمادتری برای درک روند بلندمدت این ارز دیجیتال است. این مشکل در کوتاه مدت می تواند خطر افت شدید قیمت ها را به همراه داشته باشد.

موضوع دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد حجم معاملات است. در روند نزولی اخیر، حجم معاملات بالاتر از حد متوسط ​​بود که نشان دهنده فعالیت بیشتر فروشندگان است. این می تواند نشان دهنده این باشد که معامله گران در حال بستن موقعیت های خود هستند که ممکن است فشار نزولی بیشتری بر قیمت اتریوم وارد کند.

از سوی دیگر، شاخص قدرت نسبی در محدوده خنثی قرار دارد که نشان می دهد در صورت تغییر فضای بازار، اتریوم با بهبود قیمت همراه خواهد بود.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز یکشنبه (۲۰ ژوئن) از ۶۹۱۳۶ دلار تا ۶۹۸۰۶ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال در ساعت ۲۲:۲۳ به وقت ایران با قیمت ۶۹۶۸۹ دلار معامله شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۲۳۰ دلار افزایش یافته است.

ارزش معاملاتی بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲.۹۰ میلیارد دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل تقریباً ۳ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۳۶۶۸ دلار به ۳۷۱۱ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت ۲۲:۲۳ به وقت ایران با قیمت ۳۷۰۴ دلار معامله می شد. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۱۵ دلار افزایش یافته است.

ارزش تراکنش های دومین ارز دیجیتال جهان در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲.۷ میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل تقریباً ۲ درصد کاهش داشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml