ساپینتو: باور داریم قهرمان می‌شویم

ساپینتو: باور داریم قهرمان می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم پارس جنوبی خیلی خوب جنگید و سازماندهی خیلی خوبی داشت.

ساپینتو: باور داریم قهرمان می‌شویم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ریکاردو ساپینتو پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم نیمه اول بازی خیلی رقابتی بود. تیم پارس جنوبی خیلی خوب دوید و جنگید. سازماندهی خیلی خوبی داشتند. بازیکنانش علاقه مند بودند که در این سطح بازی کنند. بازی که می‌خواستم را نتوانستیم انجام دهیم. چمن کمی بلند بود و برای ما سخت بود که سریع بازی کنیم. نیمه اول آن بازی با کیفیتی که می‌خواستیم را انجام ندادیم. تیم حریف خیلی خوب بازی می‌کرد، می‌دوید و دفاع می‌کرد.

* چند بازیکن توقع‌مان را برآورده نکردند

وی افزود: ما هم کاری که در یارگیری و پاس دادن همیشه انجام می‌دهیم را انجام ندادیم. چند بازیکن خوب و با کیفیت داریم که در این بازی توقعی که داشتیم را برآورده نکردند. این هفته برای ما بسیار سخت بود. فکر می‌کنم این هفته و بعد از بازی با پرسپولیس، بعضی از بازیکنان‌ از نظر احساسی شرایط سختی داشتند. شاید این باعث ناراحتی برخی بازیکنان شد اما همانطور که به آن‌ها گفتم در بازی با پرسپولیس در موقعیت‌سازی و شوت زدن بهتر بودیم. ۳برابر شانس شوت زنی داشتیم اما فوتبال همین است.

سرمربی استقلال ادامه داد: در دربی پنالتی ما را نگرفتند و همه دیدند که داور درست عمل نکرد. باید آن بازی را فراموش کنند. تمام شد. باید برای بازی بعدی ادامه بدهند و بهتر باشند. هنوز فرصت زیادی داریم و این باور را داریم که می‌توانیم قهرمان شویم ولی اول باید پارس جنوبی را می‌بردیم. فکر می‌کنم بعضی از بازیکنان ما برای این بازی ۱۰۰درصد متمرکز نبودند.

۲۵۷ ۲۵۱

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml