سوپرایز بانک تجارت برای عروس و داماد / دریافت وام ۱۰۰ میلیونی عروسی بدون ضامن

بانک تجارت یکی از بانک هایی است که با همکاری شرکت سیمرغ تجارت به منظور تسهیل در دریافت خدمات مشتریان و ساده سازی این فرآیند، به سرعت انواع خدمات بانکی را بدون مراجعه به شعبه، صدور و ضمانت سفته به عنوان وثیقه ارائه می کند. بدون کاغذبازی و خدمات بانکی زیاد و پرداختی که باعث صرفه جویی در رفتن به شعبه می شود در برنامه بودجه پیش بینی شده است.

بودجه خدمات جدیدی را به عنوان وسیله ارتباطی بین بانک تجارت و مشتریان خرد ارائه خواهد کرد. در حال حاضر دو سرویس BNPL Wedding Credit and Loan به صورت کاملا آنلاین در این اپلیکیشن ارائه می شود و در آینده خدمات بیشتری را ارائه خواهد کرد.

مراحل دریافت تسهیلات وام ازدواج آنلاین

بانک تجارت به منظور کاهش این نگرانی، بهبود تجربه مشتریان و در راستای تسهیل در دریافت تسهیلات بانکی، امکان دریافت وام عروسی را به صورت کاملا اینترنتی و بدون نیاز به جابجایی فیزیکی به شعب فراهم کرده است.
گرفتن وام عروسی در واقع همان مدل نمایندگی است با این تفاوت که قبلا مشکلاتی وجود داشت اما در این اپلیکیشن حل شد و پس از درخواست وام عروسی در درگاه بانک مرکزی، فرد بانک مورد نظر را انتخاب می کند. و شاخه و در صورتی که شعبه دیجیتال بانک تجارت را در این مرحله انتخاب کنند، از طریق بودجه وارد فرآیند دریافت وام می شوند و پس از آن برای فرد پیام ارسال می کنند و پس از نصب اپلیکیشن بودجه، وارد وام همسر می شوند. بخش. پس از آن اعتبارسنجی های لازم انجام شده و تعداد ضامن ها به فرد اعلام می شود. در این اپلیکیشن می توان ضامن ها را معرفی کرد. پس از این مرحله پیامی برای ضامن ارسال می شود و در صورت تایید ضامن توسط دیجیتا امضا می شود.
سوپرایز بانک تجارت برای عروس و داماد / دریافت وام 100 میلیونی عروسی بدون ضامن

آیا ثبت وام ازدواج هزینه ای دارد؟

بر اساس اعلام بانک مرکزی، ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تنها از طریق سامانه وام ازدواج به نشانی www.ve.cbi.ir و کاملا رایگان است. در همین راستا پرسش‌های متداول و پاسخ‌های تشریحی در این زمینه برای آگاهی عموم منتشر می‌شود.

همچنین بخوانید: از پست بانک وام ۱۰۰ میلیونی بی دردسر و بدون ضامن بگیرید

چگونه وام ازدواج ثبت کنیم؟

ثبت نام وام همسریابی فقط با مراجعه به سامانه تأسیس قرض الحسنه همسریابی به نشانی www.ve.cbi.ir امکان پذیر است.

برای ثبت نام چه مدارکی لازم است؟

با توجه به اتصال سامانه تأسیس ازدواج به ثبت ملی در زمان ثبت نام نیازی به بارگذاری مدارک نیست و تنها نیاز به درج اطلاعات فرد در سامانه می باشد.

چگونه می توانم وضعیت ثبت شده در سامانه ازدواج را پیگیری کنم؟

متقاضی می تواند با مراجعه به سایت www.ve.cbi.ir در قسمت «مشاهده وضعیت» از آخرین وضعیت وام خود مطلع شود.
سوپرایز بانک تجارت برای عروس و داماد / دریافت وام 100 میلیونی عروسی بدون ضامن

برای اخذ وام ازدواج آیا ارائه مدارک خدمت سربازی الزامی است؟

خیر در خصوص وام عروسی، خدمات دولتی مستثنی شده و متقاضیان می توانند از کمک هزینه عروسی بهره مند شوند.

آیا امکان تغییر ثبت نام انجام شده در سامانه وام ازدواج وجود دارد؟

آره. این امکان با مراجعه به قسمت «اصلاح ثبت نام قبلی» در سامانه www.ve.cbi.ir فراهم است.

در ثبت نام اولیه اطلاعات متقاضی به اشتباه وارد شد اما ثبت نام در سامانه تکمیل شد، چگونه می توانم اطلاعات را اصلاح کنم؟

زمانی که متقاضی ثبت نام اولیه را انجام داد، می تواند با مراجعه به قسمت ویرایش ثبت نام قبلی، مشخصات خود را ویرایش کند. لازم به ذکر است که در صورت تغییر در بانک، باید سابقه قبلی حذف و ثبت جدید صورت گیرد. توجه داشته باشید که تغییر در شعبه انتخابی، موقعیت درخواست کننده را در صف تعیین شعبه تغییر می دهد.

اگر درخواست کننده کد رهگیری خود را فراموش کرده باشد، چگونه می تواند آن را بازیابی کند؟

با مراجعه به سامانه وام ازدواج به نشانی www.ve.cbi.ir در قسمت «بازیابی و چاپ کد رهگیری» می توانید کد رهگیری را بازیابی کنید.
سوپرایز بانک تجارت برای عروس و داماد / دریافت وام 100 میلیونی عروسی بدون ضامن

در صورتی که متقاضی در زمان ثبت نام و تکمیل فرم مربوطه در پایان مراحل مربوطه کد رهگیری را دریافت نکرده باشد، چگونه می تواند این کد را دریافت کند؟

متقاضی می تواند با مراجعه به قسمت بازیابی کد رهگیری و وارد کردن اطلاعات مربوطه در فیلدهای مشخص شده، کد رهگیری را بازیابی کند.

مراحل اخذ وام عروسی چیست؟

متقاضی در ابتدا باید به سامانه www.ve.cbi.ir مراجعه کند. سپس اطلاعات درخواستی را در این سامانه وارد کنید. اطلاعات وارد شده با سامانه ثبت حواله تطبیق داده شده و پس از تایید، متقاضی به رئیس بانک منتخب استان معرفی می شود. مدیریت بانک مربوطه نیز فرد را به شعبه معرفی می کند و برای متقاضی پیامک ارسال می شود. متقاضی پس از دریافت پیامک می تواند به نمایندگی تعیین شده مراجعه و پس از پذیرش در نمایندگی مدارک خود را تکمیل و تحویل دهد. بانک موظف است پس از تکمیل مدارک و ارائه ضامن های معتبر وام درخواستی را ظرف مدت ۱۰ روز به حساب شخص واریز نماید.

تعیین شعبه توسط بانک چند روز طول می کشد؟

براساس مفاد بسته تنظیمی- اعتباری، تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، بانک حداکثر تا ۱۵ روز پس از ثبت نام متقاضیان، شعبه آنها را تعیین می کند.

آیا فرد متقاضی وام عروسی می تواند بانک و نمایندگی مورد نظر خود را انتخاب کند؟

آره. در زمان ثبت نام متقاضی می تواند نام بانک و شعبه پیشنهادی را وارد نماید.

وام برای زوجین چقدر است؟

بر اساس مفاد قانون دارایی امسال، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجینی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ باشد، ۱۸۰ میلیون تومان است.

مدت بازپرداخت وام عروسی چقدر است؟

مدت بازپرداخت وام زوجیت بر اساس مفاد قانون مالی امسال ده سال است.

هزینه وام ازدواج برای مردان زیر ۲۵ سال و زنان زیر ۲۳ سال چقدر است؟

وام ازدواج برای مردان زیر ۲۵ سال و زنان زیر ۲۳ سال ۲۲۰ میلیون تومان است.

اگر در یک بانک جدید ثبت نام کرده ام اما با بانک قبلی خود توافق کرده ام و قرار است آن بانک کمک هزینه ازدواج را به من بدهد، چگونه می توانم ثبت نام جدیدم را حذف کنم؟

اگر هنوز در بانک جدید شعبه ایجاد نکرده اید، می توانید با مراجعه به قسمت حذف ثبت نام، ثبت نام قبلی خود را حذف کنید.

شرایط لازم برای ضامن در زمان اخذ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج چیست؟

بانک ها و مؤسسات اعتباری به منظور ضمانت ضامن مکلفند با احراز حساب بلاعوض یا سهام متقاضیان یا بستگان درجه یک درجه یک یا سایر دارایی های آنان یا سفته و سفته، کمک هزینه ازدواج را پرداخت کنند. یک ضامن بانک امل با توجه به مفاد بسته تنظیم اعتبار تسهیلات و تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ماترک مجاز به دریافت بیش از یک ضامن برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه نمی باشد.

آیا امکان ثبت ازدواج از طریق پست وجود دارد؟

خیر، متقاضی فقط می تواند از طریق سامانه www.ve.cbi.ir ثبت نام کند.

آیا امکان تمدید زمان پس از پایان تاریخ تعیین شعبه وجود دارد؟

با توجه به محدودیت‌های موجود، بانک‌ها نمی‌توانند مهلت درخواست متقاضیان را تمدید کنند و متقاضیان موظفند ظرف ۱۲ روز کاری پس از تعیین شعبه توسط بانک عامل به شعبه تعیین‌شده مراجعه کنند.
سوپرایز بانک تجارت برای عروس و داماد / دریافت وام 100 میلیونی عروسی بدون ضامن

آیا ثبت نام یکی از زوجین برای بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه زوجیت کافی است؟

خیر، از آنجایی که زن و شوهر هر کدام دارای شخصیت واقعی مستقل هستند، باید ثبت نام و کد رهگیری جداگانه دریافت کنند. کد رهگیری به شماره موبایلی که به نام شخص ثبت شده ارسال و وارد سامانه می شود.

آیا برای اخذ تسهیلات ازدواج، داشتن سند رسمی ازدواج از سوی اداره ازدواج و طلاق منازل الزامی است؟

بله قربان. وقتی برای ارائه مدارک به شعبه مراجعه می کنید، ارائه قرارداد رسمی الزامی است.

آیا تسهیلات ازدواج به اقلیت های مذهبی تعلق می گیرد؟

بله، ارائه سند ازدواج یا هر مدرک مشابه مورد تایید سایر ادیان رسمی توسط مراکز اقلیت های دینی داخل کشور، معادل عقدنامه محسوب می شود و این داوطلبان نیز می توانند در سامانه ثبت نام و از تسهیلات بهره مند شوند. بدیهی است این متقاضیان در زمان ثبت نام باید گزینه «من اقلیت دینی و متاهل سوگندنامه» را انتخاب کنند.

آیا تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به اتباع خارجی تعلق می گیرد؟

اشخاصی که تابعیت ایران را کسب می کنند یا می شوند طبق قانون از کلیه حقوقی که برای ایرانیان در نظر گرفته شده است برخوردارند. بر این اساس، اشخاص خارجی که تابعیت ایرانی را کسب می کنند، اصولاً از کلیه حقوق متعلق به اشخاص ایرانی الاصل برخوردارند. حق دریافت تسهیلات بانکی از جمله تسهیلات قرض الحسنه زوجیت از اشخاصی که تابعیت ایران را اخذ کرده اند سلب نشده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml