عذرخواهی فدراسیون فوتبال با طعنه به گل‌محمدی/ اسپانسر تیم ملی؟ شرایط اقتصادی کشور خوب نیست

سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره حذف تیم ملی المپیک از انتخابی المپیک و بازی های آسیایی گفت: باید مسئولیت این اتفاق را بپذیریم.

به گزارش اخبار تایمز؛ احسان اصولی پس از پایان جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: همچنان بر راهبرد همکاری با صدا و سیما هستیم و این همکاری ادامه دارد. این استراتژی هرگز از سوی فدراسیون فوتبال نقض نشده و نخواهد شد.

عذرخواهی فدراسیون به‌خاطر تیم المپیک

اصولی درباره حذف تیم المپیک از مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی گفت: باید مسئولیت این اتفاق را بپذیریم. بابت این موضوع پوزش می طلبیم. ما آسیب شناسی جدی در این خصوص انجام می دهیم و آقای عنایتی می آید و با ایشان و دوستانش صحبت می کنیم. ما در تیم ملی امید به وحدت رسیدیم و این امتیاز می تواند ما را از این چالش ها دور کند. تکلیف دوگانگی در مدیریت این تیم مشخص می شود و فدراسیون پیگیر این موضوع خواهد بود. تیم المپیک با زندگی مضاعف موفق نمی شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون ادامه داد: این به معنای شکست کمیته ملی المپیک نیست. به هر حال مشکل این دوگانگی باید حل شود. همه مسئولان تیم المپیک در این خصوص عذرخواهی کردند. مردم ما این انتظار را دارند و برای حل این مسائل تلاش خواهیم کرد.

وی درباره مصدومیت پورعلیگنجی و اظهارات گل محمدی مبنی بر عذرخواهی نکردن فدراسیون از باشگاه پرسپولیس گفت: انشاالله موفق می شوند!

قلعه‌نویی درباره عنایتی تصمیم می‌گیرد

اصولی در خصوص ادامه همکاری با رضا عنایتی گفت: تیم ملی امید و بزرگسالان یک زنجیره پیوسته هستند. نظر آقای قلعه‌نوی در این مورد مهم است و نظر ایشان در این بحث مؤثر خواهد بود. این یک فرآیند فنی است که به زودی آغاز خواهد شد.

وی درباره قرارداد اسپانسری تیم ملی گفت: ما قرارداد اسپانسری داریم که فدراسیون بر اساس آن فعالیت می کند. متاسفانه جذب اسپانسر برای ما سخت است زیرا به هر حال شرایط اقتصادی کشور خوب نیست.

صداوسیما به نفع فوتبال تصمیم بگیرد

وی درباره موضوع حق پخش تلویزیونی نیز گفت: فوتبال جزیره جدایی نیست و برای ما استراتژی نایب قهرمانی دوازدهم صداوسیما یک استراتژی جدی است. این توافق از سوی فدراسیون فوتبال نقض نشده است. از دوستان خود در تلویزیون و رادیو می خواهیم که به نفع فوتبال تصمیم بگیرند. نکاتی که در برخی برنامه ها مطرح می شود به فوتبال کمک می کند؟ برخی از این مسائل دیگر شخصی هستند. ما به استراتژی خود ادامه می دهیم.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml