علی پروین: استادیوم آزادی را مثل ۵۰ سال قبل تحویل بدهند/وحید قلیچ از دستش در رفت!

علی پروین: استادیوم آزادی را مثل 50 سال قبل تحویل بدهند/وحید قلیچ از دستش در رفت!

تسنیم نوشت: پیشکسوت پرسپولیس گفت که این تیم در هر دو جام پیش‌رو به مقام قهرمانی می‌رسد.

علی پروین: استادیوم آزادی را مثل 50 سال قبل تحویل بدهند/وحید قلیچ از دستش در رفت!

علی پروین که برای تماشای دیدار پرسپولیس – گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، درباره شرایط سرخپوشان گفت: چند روز قبل که به تمرین تیم رفتم، گفتم که پرسپولیس در هر دو جام قهرمان می‌شود.

وی درباره انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد که مربی ایرانی باشد، این به امیر قلعه‌نویی می‌رسد. همه باید دست به دست هم بدهیم و به او کمک کنیم که تیم ملی قهرمان آسیا شود.

پروین در مورد شرایط ورزشگاه آزادی هم اظهار داشت: من دیدم که کارها در حال انجام است و کِیف کردم. ان‌شاءالله که این شرایط ادامه‌دار باشد و ترمیم ورزشگاه را در میانه کار رها نکنند. در واقع کاری کنند که این استادیوم را مثل ۵۰ سال قبل تحویل جامعه بدهند. قرار شده است من هم هفته‌ای یک بار بیایم و همه کمک کنیم.
پروین در پاسخ به این سوال که دوست دارد دربی در نیمه نهایی باشد یا فینال بیان کرد: فرقی نمی‌کند دیگر. هر بازی سختی خودش را دارد. اگر به استقلال بخوریم سخت‌تر می‌شود، با این حال اگر باز به استقلال بخوریم باز هم می‌بریم.
پروین که از پاسخ درباره محبوبیت ساپینتو در ایران گذر کرد، درباره حضور وحید قلیچ در تمرین استقلال گفت: نه بابا. آن بیچاره هم از دستش در رفته دیگه. عیبی ندارد بابا.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml