واکنش قابل توجه به لیست جدید تیم ملی!

اعلام اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی توسط امیر قلعه نویی حکایت و حدیث های زیادی را به همراه داشته است.

به گزارش اخبار تایمز؛ با توجه به پایان مسابقات لیگ برتر ایران در هفته چهارم، کادر فنی تیم ملی لیست بازیکنان مورد نظر را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد تا لیست جدید امیر قلعه نویی مورد قضاوت رسانه ها و مخاطبان قرار گیرد.

لیست تیم ملی برای فیفادی پیش رو شایعات زیادی را به همراه داشته و منتقدان و حامیان این لیست نظرات خود را به شیوه های مختلف بیان کرده اند.

غیبت چند ستاره و دعوت از بازیکنانی که روزهای خوبی در فوتبال پشت سر نداشتند باعث شد این حرکت قلانوی به سوژه اصلی رسانه های ورزشی در روزهای اخیر تبدیل شود. به همین دلیل خزواروشی از مخاطبانش خواست تا در نظرسنجی شرکت کنند و لیست جدید تیم ملی را ارزیابی کنند.

واکنش قابل توجه به لیست جدید تیم ملی!

تا کنون و پس از ثبت نزدیک به ۳۰ هزار رای، نتایج نظرسنجی نشان می دهد که اهالی فوتبال از لیست اعلام شده توسط قلانوی چندان راضی نیستند چرا که ۳۷ درصد از شرکت کنندگان لیست جدید سرمربی تیم ملی را اینگونه دانسته اند. ضعیف و کمتر از ۲۲ درصد آن را خوب ارزیابی کردند. دارند.

ناگفته نماند که تا لحظه انتشار این خبر، بیش از ۴۰ درصد از رای دهندگان نظرسنجی خبر ورزشی، لیست تیم ملی را متوسط می دانستند و با جمع بندی این رای با رای مثبت و منفی در بهترین حالت، سلیقه امیر قلانوی را می توان کمی بهتر از غیرقابل قبول از دید مخاطب تعبیر کرد.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml