فرق پادماد با ویپ

فرق پادماد با ویپ نه تنها از لحاظ شکل ظاهری، بلکه از لحاظ نوع بخار نیز می‌باشد. به طور کلی دو دستگاه پاد و دستگاه ماد جزء راحت‌ترین دستگاه‌های ویپینگ به شمار می‌روند و معمولاً برای تازه کارها سوالات زیادی در انتخاب هر کدام از این دستگاه‌ها به وجود می‌آید. 

اگر شما هم جزء این افراد تازه کار هستید و قصد خرید یک دستگاه ویپینگ مناسب را دارید کافیست با کارشناسان مجموعه روکوویپ در ارتباط باشید. در این مجموعه ضمن دریافت مناسب‌ترین قیمت برای دستگاه پاد و انواع دستگاه‌های ویپ می‌توانید مطابق نیاز خود پس از دریافت مشاوره اقدام به خرید کنید.

دستگاه پاد چیست؟

در دهه‌های گذشته که ویپینگ به طور فزاینده‌ای محبوب شده، افراد زیادی نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان مشغول به استفاده از این دستگاه‌ها به جای سیگار کشیدن سنتی هستند. به طور کلی یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این دستگاه‌ها وجود مایعات ویپینگ با طعم‌های بی‌نظیر است.

دستگاه پاد یکی از دستگاه‌های ویپ ساده است که به جای مخزن دارای باتری و غلاف است، غلاف در روی این دستگاه در واقع نقش مخزن را ایفا می‌کند. این دستگاه دارای ابعاد بسیار کوچک و قابل حمل است که از یک باتری غلاف و یک درجه هوا تشکیل شده است. مایع حاوی نیکوتین باید در غلاف پاد ماد قرار بگیرد و دریچه هوا می‌تواند میزان هوای ورودی را کنترل کند.

دستگاه ویپ چیست؟

دستگاه‌های ویپ در مدل‌های مختلفی طراحی شده‌اند اما دستگاه‌های ویپی که از ویژگی‌های پیشرفته‌تری برخوردار است، ویپ می‌گویند که ابعاد آنها بزرگتر و قدرتمندتر از دستگاه پادماد می‌باشد. بر روی این دستگاه‌ها طیف وسیعی از تنظیمات و ویژگی‌ها قرار گرفته، تا به ویپر شانس تجربه ویپینگ سفارشی را بدهد.

بر روی این دستگاه می‌توان از مایع جویس با طعم‌های مختلف و مقادیر متنوع نیکوتین استفاده کرد، تعیین میزان نیکوتین کاملاً به ویپر بستگی دارد.

بررسی مهمترین فرق پاد ماد با ویپ

تا اینجا متوجه شدیم که دستگاه پادماد و دستگاه ویپ هر دو برای ویپرها مناسب بوده و به جهت مصرف نیکوتین کاربرد دارند. اما به طور کلی تفاوت‌هایی بین این دو دستگاه وجود دارد که لازم است ویپرها در هنگام انتخاب این تفاوت‌ها را در نظر بگیرند.

زمانی که قصد تهیه دستگاه‌های ویپینگ را دارید، پس از مشخصات و ویژگی‌ها، یکی از مهم‌ترین عواملی که مد نظر قرار می‌گیرد، قیمت پادماد یا قیمت سایر دستگاه‌های دیگر است. در ادامه متوجه دلایل مقرون به صرفه‌تر بودن قیمت پاد خواهید شد.

 برای اینکه در هنگام خرید بتوانید تصمیمات بهتری بگیرید، در ادامه به بررسی مهمترین فرق پادماد با ویپ می‌پردازیم:

ابعاد و اندازه و قابلیت حمل و نقل

به طور معمول پادها از قطعات کمتری برخوردار هستند، به همین جهت ابعاد آنها کوچکتر است. اما دستگاه ویپ تعداد قطعات بیشتری دارد و ابعاد آن سنگین‌تر می‌شود. به همین سبب پادها قابلیت حمل و نقل و جابجایی راحت‌تری داشته و به آسانی می‌توان در هر فضایی از آن استفاده کرد.

قدرت و عملکرد دستگاه‌ها

دستگاه‌های ویپ از ویژگی‌هایی مانند کنترل دما و وات برخوردار هستند؛ به همین جهت عملکرد ساده‌تری دارند و قدرت آنها بسیار زیاد است. اما دستگاه‌های پاد قابلیت تنظیم دما ندارند و تجربه ویپینگ آن کاملاً یکنواخت است.

راحتی در استفاده

دستگاه پاد فقط نیاز به پر شدن با مایع الکترونیکی دارد و پس از روشن کردن به راحتی قابل استفاده است. اما دستگاه‌های ویپ پس از پر کردن مخزن نیاز دارند که تنظیمات دما و وات آنها انجام شود. به همین سبب افرادی که به صورت مبتدی قصد استفاده از این دستگاه‌ها را دارند، به راحتی نمی‌توانند با دستگاه ویپ کار کنند.

دوام و ماندگاری

دستگاه‌های ویپ که دارای مخزن شیشه‌ای هستند در صورت افتادن از دست یا برخورد با اجسام سفت، ممکن است مخزن آنها آسیب ببیند. اما دستگاه‌های پادماد از غلاف پلاستیکی برخورد دارند و در مقابل ضربه دوام بیشتری دارند. اما از لحاظ طول عمر این غلاف‌ها قابل شستشو نبوده و پس از کثیف شدن باید تعویض شوند.

قیمت مقرون به صرفه

از لحاظ قیمت دستگاه‌های ویپ تکنولوژی‌های بیشتری دارند، به همین جهت قیمت ویپ نسبت به دستگاه‌های پاد که تکنولوژی‌های ساده‌تری داشته، بیشتر است.

نوع مایع الکترونیکی

مایع الکترونیکی که برای دستگاه‌های پاد و ویپ مورد استفاده قرار می‌گیرد، از لحاظ غلظت به دو دسته‌بندی کلی جویس و سالت تقسیم می‌شود. برای دستگاه‌های ویپ می‌توان از مایع جویس با طعم‌های متنوع استفاده کرد. اما برای دستگاه پاد باید از مایع الکترونیکی سالت با میزان نیکوتین بالاتر استفاده نمود.

دلایل تمیز کردن مخازن ویپ

پس از اینکه فرق پادماد با ویپ را بررسی کردید، لازم است بدانید که برای استفاده بهتر از این دستگاه‌ها، مخازن آنها را هم تمیز کنید. در واقع تمیز کردن مخزن ویپ موجب می‌شود تا طعم واقعی مایع ویپ را احساس کنید. به خصوص اگر جزء ویپرهایی هستید که به طور مکرر طعم مایع الکترونیکی را تغییر می‌دهید، لازم است که حتماً مخزن را به طور کامل باز کرده و مورد شستشو قرار بدهید.

اما اگر از دستگاه پاد استفاده می‌کنید، به دلیل اینکه نمی‌توانید غلاف آن را مورد شست و شو قرار بدهید، لازم است برای هر طعم یک غلاف جدید انتخاب کنید، تا طعم واقعی ویپ را استنشاق نمایید.

ازمهم‌ترین دلایل تمیز کردن مخازن ویپ یا تغییر آنها می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • جلوگیری از مخلوط شدن طعم‌ها یکی از مهمترین دلایل شستشوی مخازن است، زیرا مخلوط شدن طعم‌ها با یکدیگر رایحه بسیار بدی ایجاد می‌کند.

  • بهبود طعم مایع الکترونیکی با تمیز کردن آنها همراه می‌شود و به شکل واضح و خوشمزه‌تر طعم را احساس می‌کنید.

  • یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش عمر دستگاه است که از بروز آسیب‌های مختلف جلوگیری می‌کند

خرید انواع دستگاه ویپ و پادماد از روکوویپ

تا اینجا به طور کامل با فرق پاد ماد با ویپ آشنا شدید، پس لازم است که یک مجموعه معتبر مانند روکوویپ را برای خرید مستقیم و بدون واسطه در نظر بگیرید. زیرا تنوع این محصولات در بازار بسیار زیاد بوده و انتخاب نوع اصل و اورجینال ممکن است برای افراد مبتدی کار بسیار سختی باشد.

مجموعه روکوویپ با ارائه مشاوره‌های تخصصی در مورد هر کدام از دستگاه‌ها کمک می‌کند تا ویپرها مناسب شرایط و نیاز خود اقدام به خرید دستگاه‌های پادماد و انواع ویپ نمایند. همچنین با معرفی جویس و سالت‌های مناسب و ویژه شرایطی را به وجود می‌آورد که ویپینگ خاطره انگیزی برای افراد ایجاد شود.

البته نکته مهم‌تری که این مجموعه را در میان سایر رقبا متمایز می‌کند، ارائه بهترین قیمت ویپ و قیمت پادماد است. زیرا با حذف واسطه‌ها توانسته، این محصولات را به دست مصرف کننده نهایی برساند.

نتیجه‌گیری

اگر به دنبال یافتن فرق پادماد با ویپ هستید، بهتر است از افراد متخصص و کارشناس در این زمینه کمک بگیرید، تا به درستی تمام ویژگی‌های هر کدام از این دستگاه‌ها را بشناسید. زیرا هر کدام از این دستگاه‌ها برای شرایط ویپینگ خاصی مناسب‌تر می‌باشند. در صورت هرگونه سوال و چالش در هنگام خرید دستگاه‌ها و لوازم جانبی ویپینگ می‌توانید با کارشناسان مجموعه روکوویپ در ارتباط باشید، تا در سریع‌ترین زمان به تصمیم نهایی برسید.

سوالات متداول

چرا دستگاه‌های ویپ با مخزن طعم بهتری دارند؟

دستگاه‌های ویپ با مخزن دارای مخازن شیشه‌ای هستند، اما دستگاه‌های پاد با غلاف پلاستیکی می‌باشند. به همین جهت بسیاری از افراد تصور می‌کنند که طعم مایع الکترونیکی در ظروف شیشه‌ای تغییر پیدا نمی‌کنند.

کدام دستگاه‌های ویپ برای مبتدیان مناسب است؟

دستگاه‌های پاد به دلیل نداشتن تنظیمات سخت و امکان استفاده راحت برای مبتدیان مناسب‌تر است و البته قیمت آنها هم مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml