لیست خانه های تخفیف خورده تهران – دروغ یا واقعیت؟؟

اگرچه قیمت برخی از آپارتمان ها با قیمت سال گذشته مطرح شده است، اما مشتریانی که در بازار حضور دارند به سمت خرید حرکت نمی کنند و منتظر کاهش قیمت مسکن هستند.

به گزارش اخبار تایمز؛ تعداد فایل های سبز (آپارتمان هایی که کمتر از میانگین قیمت منطقه هستند) از تعداد فایل های قرمز (املاکی که بالاتر از میانگین قیمت منطقه قیمت گذاری شده اند) بیشتر است. آنها می دانند که بسیاری از مالکان از وضعیت راکد مسکن در چند ماه اخیر به ستوه آمده اند و حاضر شده اند ملک خود را با قیمت کمتری بفروشند.

بر اساس اظهارات یک دلال املاک، در حال حاضر فروشندگان ملک دو دسته هستند: دسته اول، مالکانی هستند که از ۶ ماه گذشته تاکنون بر قیمت پیشنهادی خود اصرار دارند. دسته دوم گروهی از فروشندگان هستند که زمان زیادی برای رسیدن به نقدینگی ندارند و فروشنده واقعی هستند.

به عنوان مثال اگر در فروردین ماه امسال هر مترمربع آپارتمان کلنگی ۱۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود، در مهرماه امسال این قیمت به متری ۸۵ میلیون تومان رسیده است.

اگرچه قیمت برخی از آپارتمان ها با قیمت سال گذشته مطرح شده است، اما مشتریانی که در بازار حضور دارند به سمت خرید حرکت نمی کنند و منتظر کاهش قیمت مسکن هستند.

در محله گلبرگ غربی آپارتمان ۷۴ متری ساخت ۳۰ سال پیش ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و در محله فرجام غرب آپارتمان ۹۴ متری ساخت ۹ سال پیش ۷ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در محله ونک آپارتمان ۹۰ متری و ۱۷ سال ساخت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در محله پیروزی واحدی با زیر بنای ۹۲ متری و ۷ سال ساخت ۵ میلیارد و ۲۰۰ به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml