فهرست کالاهای کشاورزی وارداتی مشمول ارز اعلام شد

وزارت جهاد کشاورزی فهرست کالاها و نهاده های کشاورزی واجد شرایط دریافت ارز را به بانک مرکزی اعلام کرد.

به گزارش اخبار تایمز؛ طبق روال گذشته لیست کالاهای اساسی وارداتی مشمول دریافت ارز از سوی وزارت جهاد کشاورزی به بانک مرکزی اعلام شد، این وزارتخانه برای شفاف سازی و جلوگیری از هر گونه شبهه در تخصیص ارز چند ماهی است که به صورت رسمی لیست ها را اعلام می کند. .

رئیس دفتر خدمات بازرگانی (تجارت خارجی) معاونت توسعه بازرگانی این وزارتخانه اعلام کرد: طبق روال چند ماه اخیر به منظور شفاف سازی نظر وزارت جهاد کشاورزی در خصوص تخصیص خارجی ارز به کالاهای اساسی و نهاده ها که از سال جدید در راستای سیاست های دفتر خدمات معاونت توسعه بازرگانی است. این وزارتخانه انجام داده است، فهرست مرحله هشتم نظر ارسال شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی به بانک مرکزی برای تخصیص سهمیه ارزی اعلام شد.

میثم جهدی اعلام کرد که در ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ مرحله جدید نظر وزارت جهاد کشاورزی برای تخصیص ارز به شرکت ها توسط معاونت توسعه بازرگانی انجام شد. شرایط نظر دستگاه تخصیص ارز مشخص بود و معرفی آنها به بانک مرکزی به صورت سیستمی انجام شد.

بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی، وی افزود: در این میان کالاهای ویژه معرفی شده از سوی معاونت های وزارتخانه های متبوع نیز مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که زمان اعلام نظر این سازمان بر اساس سهمیه ارزی اعلام شده از سوی بانک مرکزی و بر اساس روند شفاف و شفاف ابلاغی است. : شرکت های دارای کالاهای خاص که توسط معاونت های وزارتخانه معرفی می شوند در صورت وجود هرگونه ابهام سوالات خود را از معاونت یا سازمان مربوطه پیگیری نمایید.

پیش از این برخی مدعی بودند که اجاره بها با ارزهای یارانه ای است که به برخی افراد خاص تعلق می گیرد و وزارت جهاد در این خصوص اطلاع رسانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml