فوری؛ مهلت تغییر خودرو در سامانه یکپارچه تمدید شد

ایسنا نوشت:سخنگوی وزارت صمت از تمدید مهلت برای تغییر نوع خودروهای با زمان تحویل سال آینده و تعیین اولویت برای تحویل در سال جاری، به دلیل اشتباهی که برخی مشتریان در انصراف داشتند، خبر داد.

فوری؛ مهلت تغییر خودرو در سامانه یکپارچه تمدید شد

امید قالیباف اعلام کرد که متقاضیان تبدیل وضعیت خودرو در سامانه یکپارچه و تعیین اولویت جدید برای تحویل در سال جاری، تا فردا ۱۰ اردیبهشت فرصت خواهند داشت و بر این اساس این مهلت که تا امروز (شنبه ۹ اردیبهشت ماه) بود، یک روز دیگر تمدید شد.

سخنگوی وزارت صمت خاطرنشان کرد: با توجه به اشتباهی که برخی متقاضیان در مورد انصراف از طرح داشتند ، این گزینه برای ویرایش افراد نوبت‌دهی شده در سال ۱۴۰۳ موقتا غیر فعال شد تا مشکلی از این حیث پیش نیاید، اما حتما پس از ۱۰ اردیبهشت ماه و اتمام مهلت تغییر وضعیت، مجدد گزینه انصراف برای مشتریانی که قصد انصراف و شرکت در طرح ثبت‌نام مرحله دوم که از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود دارند، فعال خواهد شد.

برخی متقاضیان که در تغییر اولویت خودرویی (پیش از غیرفعال شدن انصراف) اشتباها انصراف داده بودند، این مقام مسئول در این رابطه تاکید کرد: کسانی که به اشتباه در مدت ویرایش از طرح انصراف داده‌اند به حالت اول برگشت داده شده‌اند.

سخنگوی وزارت صمت از مشتریان درخواست جدی کرد تا پیش از انجام هر مرحله و اقدامی، اطلاعیه نمایش داده شده را کاملا مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید:

۳۵۲۱۷

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml