ویژگی جدید جیمیل، آدرس ایمیل شما را در دارک وب پیدا می کند!

به لطف گزارش دارک وب گوگل برای سرویس جیمیل، ایمیل شما اکنون از محیط دارک وب در امان خواهد بود. اما چگونه؟

به گزارش اخبار تایمز؛ رویداد Google I/O 2023 تاکنون با معرفی اولین گوشی تاشو گوگل و اولین تبلت این برند همراه بوده است و سپس به ابزارهای هوش مصنوعی جدید مانند Palm 2 و پروژه Tailwind و Google Codey رسیده است. نقشه جدید گوگل معرفی شد. در میان این همه سورپرایز جذاب، شاید ویژگی جدید جیمیل یکی از مواردی باشد که نادیده گرفته شد، اما باور کنید آپدیت جدید جیمیل حرفی برای گفتن دارد!

جیمیل جدید گوگل و قابلیت دارک وب ریپورت

ویژگی جدید جیمیل، آدرس ایمیل شما را در دارک وب پیدا می کند!

به لطف عملکرد دارک وب یا همان Dark Web Report که امروز به جیمیل اضافه شده است، کاربران می توانند هر زمان که بخواهند آدرس ایمیل خود را در تاریک وب پیدا کنند و سپس اقدامات لازم را انجام دهند. این ویژگی در حال حاضر برای کاربران آمریکایی جیمیل در دسترس است و سپس قرار است در کشورهای دیگر نیز عرضه شود.

محافظ اسپم جدید گوگل برای Google Drive

امکان گزارش اسپم در جیمیل چیز جدیدی نیست اما اکنون این قابلیت به گوگل درایو اضافه شده است تا فضای گوگل درایو شما فقط میزبان فایل های شخصی و در یک کلام مطابق با سلیقه شما باشد. البته همانطور که می دانید یکی از راه های انتقال ویروس یا باج افزار همین فایل های آلوده هستند که معمولا در دسته اسپم ها قرار می گیرند.

ایمیل من چرا باید از دارک وب سر در بیاورد؟

هک پایگاه داده سازمان ها یا سایت های مختلف می تواند آدرس ایمیل شما را در اختیار هکرها قرار دهد و ایمیل شما وارد دارک وب شود. اکنون به لطف ابزار «Dark Web Report Gmail» متوجه می شود که آیا ایمیل شما در این مورد گنجانده شده است یا خیر.

اگر ایمیل من به دارک وب رسید باید چکار کنم؟

ابتدا توصیه می کنیم رمز عبور ایمیل خود را تغییر داده و از سیستم ورود دو مرحله ای استفاده کنید. سپس روی هیچ یک از لینک های ناشناخته ای که برای شما ارسال می شود کلیک نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml