قتل زنجیره ای مردان در مازندران/ زن صیغه ای ۷ مرد مازندرانی را کشت! + عکس

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری زن ۵۶ ساله ای که ۷ پیرمرد متمول را پس از ازدواج با آنها در محمودآباد کشت.
به گزارش اخبار تایمز؛ سردار حسن مفخمی درباره جزئیات این خبر گفت: در روزهای گذشته در پی شکایت خانواده ای در محمودآباد مبنی بر فوت مشکوک پدر ۸۲ ساله خود، بحث پیگیری این پرونده مطرح شد. در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه پس از شکایت، تحقیقات پلیسی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت، افزود: در تحقیقات پلیسی همسر این مرد که زنی ۵۶ ساله بود به عنوان فردی مشکوک مورد بازجویی قرار گرفت.

قاتل سریالی مازندران یک زن بود

سردار مفخمی با اعلام اینکه این زن در تحقیقات پلیسی به قتل همسرش اعتراف کرد، ادامه داد: این زن اظهار داشت که با حل کردن تعداد زیادی قرص فشار خون در ظرف آب در چند مرحله شوهرش را بیهوش کرده است. بالاخره سعی کرد او را خفه کند. این پیرمرد ۸۲ ساله است.
وی با اعلام اینکه تاکنون در جریان اعترافات این زن به هفت فقره قتل به این شیوه اعتراف کرده است، گفت: گزینه های این فرد در قالب همسر و افراد متمول و مسن بوده است که به صورت صیغه ای با آنها ازدواج کرده است.
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه افرادی که این زن آنها را به همسری انتخاب کرده از افراد متمول ۷۵ تا ۸۰ سال به بالا بوده اند، افزود: این قتل ها در شهرهایی مانند ساری، نکا، محمود آباد و قائم شهر اتفاق افتاده است.
قتل زنجیره ای مردان در مازندران/ زن صیغه ای 7 مرد مازندرانی را کشت! + عکس
وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه داشت، گفت: در آخرین گزینه مهریه این زن ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شد و این زن پس از قتل که به صورت فوت بوده است، تقاضای مهریه و ارث کرده است. از شوهرش
فرمانده نیروی انتظامی مازندران افزود: احتمال افزایش جرایم وجود دارد.
این زن دومین قاتل سریالی زن در ایران است و پیش از او زنی به نام مهین قدیری که در قزوین زنان و مردانی را به قتل رسانده بود، عنوان اولین قاتل زنجیره ای زن ایران را به خود اختصاص داد.

منبع: رکنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml