قضاوت بازی پرسپولیس به داور دربی رسید

وحید کاظمی داور بازی پرسپولیس شد تا برای این تیم قضاوت کند..

یک هفته بعد از شهرآورد، وحید کاظمی راهی تهران خواهد شد تا دیدار حساس پرسپولیس – گل‌گهر را سوت بزند. در این بازی حسین ظهیری و دانیال باشنده کمک‌های او خواهند بود و سعاد وفاپیشه به عنوان داور چهارم حضور خواهد داشت.

کاظمی که این فصل عملکرد درخشانی در لیگ برتر داشته، از گزینه‌های جدی کمیته داوران برای شهرآورد بود، اما در نهایت پیام حیدری داور وسط شد تا او به عنوان داور چهارم به حیدری کمک کند و بر اساس گزارش ناظر، در این امر موفق بود.

او حالا سوت بازی حساس پرسپولیس – گل‌گهر را در اختیار گرفته که یکشنبه ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. نکته جالب در مورد کاظمی این است که او فصل گذشته هم قضاوت بازی پرسپولیس در مرحله یک چهارم را برعهده داشت که با شکست شاگردان گل‌محمدی برابر آلومینیوم همراه شد.

کاظمی این فصل دو بازی برای پرسپولیس سوت زده که یکی مقابل ذوب‌آهن در تهران بود و دیگری در تبریز برابر تراکتور. این دو بازی به سود پرسپولیس خاتمه یافت و حالا قرمزها به دنبال سومین برد این فصل با قضاوت وحید کاظمی هستند.

وحید کاظمی فصل گذشته قضاوت بازی پرسپولیس – سپاهان را هم برعهده داشت که این بازی هم با برتری قرمزها به پایان رسید و البته حداقل صحنه مشکوک داوری را داشت.

حالا باید دید این داور باتجربه در بازی حساس پرسپولیس – گل‌گهر چه خواهد کرد که دیداری حساس در یک چهارم نهایی جام حذفی محسوب می‌شود.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml