قوه قضائیه: پلمب پلتفرم های متخلف بدون اطلاع و دستور قوه قضاییه بوده است

سخنگوی قوه قضاییه از انجام پلمب سکوهای متخلف بدون اطلاع و دستور این مرجع خبر داد.
به گزارش اخبار تایمز، سخنگوی قوه قضاییه گفت: برای این تریبون ها پرونده تشکیل شده و دستگاه قضایی با جدیت پیگیر این موضوع است.
«مسعود ستایشی» سخنگوی قوه قضائیه در حاشیه نشست خبری خود در گروه خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا رفتاری که با یک سری تریبون ها صورت گرفته است به موضوع حجاب، با مجوز قضایی بود. یا خیر گفت: پرونده قضایی این سکوها در واحدهای قضایی ذیربط قوه قضائیه تشکیل شده و دستگاه قضایی برای انجام وظایف قانونی خود و حفظ حقوق فرهنگی مردم و مردم با حساسیت این موضوع را دنبال می کند. حفاظت از بنیان های تمدنی خود انجام خواهد داد.»
ستایشی همچنین گفت: متأسفانه اخیراً چند تریبون داخلی در اقدامی نامناسب و غیرقانونی اقدام به انتشار تصاویری کردند که مورد محکومیت جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود.
وی با اشاره به اینکه پلمب یا توقیف صورت گرفته در این زمینه بدون اطلاع و صدور دستور مربوطه از سوی دستگاه قضایی صورت گرفته است، گفت: چنین دستوری برای پلمب اماکن یا واحدهای متخلفان صادر نکرده ایم.
ستایشی تاکید کرد: رعایت قوانین و رعایت آنها از وظایف آحاد جامعه و نشانه فرهنگ و مدنیت مردم است. او معتقد است که حجاب نیز جزئی از این احکام است.
در چند روز گذشته دستگاه های نظارتی به دلیل بحث حجاب اقدام به پلمب، تعلیق و یا حذف برخی سکوها کرده اند. دیجی کالا، ازکی و طاقچه از جمله استارتاپ هایی هستند که در روزهای اخیر به دلیل حجاب بودن کارکنان خود با پلمب، لغو مجوز یا مسدود شدن مواجه شده اند. البته سایت ایزاکی از ساعاتی پیش فعال شده است و بیمه نامه ها مانند قبل روی آن صادر می شود.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml