قیمت دلار امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۲/ علت کاهش قیمت دلار چیست؟

اخبار تایمز | قیمت دلار که در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته مرز حساس ۵۰ هزار تومان را حفظ کرده بود، امروز این کانال را از دست داد و مجددا به کانال ۴۹ هزار تومان برگشت.

قیمت دلار امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ به ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان رسید و معاملات ابتدای هفته با این نرخ آغاز شد. این کاهش قیمت در حالی است که افزایش دهندگان بازار امیدوار بودند دلار امروز بالای کانال ۵۰ هزار تومان بماند، اما دلار در این کانال مقاومت نکرد و دوباره به سمت پایین رفت.

قیمت دلار هرات که هفته گذشته به ۵۰ هزار تومان رسیده بود، امروز وارد کانال ۴۹ هزار تومان شد. این کاهش قیمت در حالی رخ داد که قیمت دلار از اواسط هفته گذشته افزایش یافت و به ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. در عین حال معامله گران اعلام کردند اگر امروز قیمت دلار بالای کانال ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان باقی بماند، احتمال پیشروی قیمت در این کانال افزایش می یابد و می توان انتظار افزایش قیمت دلار را داشت.

اما به نظر می رسد قدرت افت های بازار بیشتر بود و معاملات امروز با ورود دلار به کانال ۴۹ هزار تومان آغاز شد. اکنون معامله گران می گویند در صورت کاهش قیمت دلار تا ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان، احتمال کاهش مجدد قیمت دلار و هموارتر شدن مسیر دلار برای ورود به کانال ۴۸ هزار تومان وجود دارد.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml