لقب عجیبی که کلارا به شکیرا داده است!

کلارا چیا مارتی لقب عجیبی به شکیرا داده است.

 از زمان افشای هویت کلارا چیا مارتی او به یکی از سوژه‌های رسانه‌ها تبدیل شده و به شدت اخبارش مورد توجه قرار دارد. در این بین گرچه کلارا هرگز به صورت علنی درباره شکیرا صحبت نکرده اما به نظر می‌رسد در خلوت خود هیچ احترامی برای خواننده کلمبیایی قائل نیست.

پس از اینکه مشخص شد شکیرا به زن جوان لقب «مگس مرده» را داده است، شریک جدید پیکه و دوستانش شروع به لقب گذاشتن روی خواننده کلمبیایی کردند. این اطلاعات اخیرا در برنامه اسپانیایی «Mitre Live» فاش شده است. روبرتو آنتولین، روزنامه‌نگار اسپانیایی گفت: «واضح است که همه روی شکیرا متمرکز شده‌اند اما کلارا ۲۳ ساله است و ناگهان همه این اتفاقات رخ می‌دهد. اگر مقصری در اینجا وجود داشته باشد، آن پیکه است. کلارا و دوستانش شکیرا را با القبای چون پیرزن و جادوگر صدا می‌کنند. آن‌ها بعد از اینکه فهمیدند خواننده کلمبیایی به کلارا «مگس مرده» می‌گوید، از این وضعیت عصبانی شده و به همین دلیل این نام مستعار را به او داده‌اند.»

روبرتو آنتولین همچنین اشاره کرد که کلارای ۲۳ ساله با توجهاتی که به دلیل رابطه او با پیکه ایجاد شده است، روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و اکنون به روانشناس مراجعه می‌کند.

آنتولین گفت: «کلارا چیا مارتی در اواسط درمان روانشناسی است، او اوقات خوبی را سپری نمی‌کند و تماشای مداوم رسانه‌ها روی او تاثیر گذاشته است. فقط فکر کنید اینجا در اسپانیا، یک صاحب رستوران ژاپنی کلارا و پیکه را بیرون انداخت، زیرا او طرفدار شکیرا بود.

این روزنامه نگار همچنین می گوید که کلارا با بیان اینکه در پایان رابطه خواننده و فوتبالیست سابق، آن‌ها دیگر صمیمی نبودند، از خود دفاع می‌کند و مدعی شده آن‌ها ارتباطی باهم نداشتند.

آنتولین گفت:«آهنگ‌های شکیرا یک جنجال رسانه‌ای بود و برای کلارا خوشایند نبود. این شخص باید از خود دفاع کند و به همین دلیل او و دوستانش به شکیرا این لقب را دادند.»

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml