خصوصیات لپ تاپ گیمینگ Ryzen 7045HX + RTX 40 / قیمت لپ تاپ گیمینگ

فکر می‌کنید قیمت پایه یک لپ تاپ گیمینگ با Ryzen 7045HX Dragon Range و کارت گرافیک GeForce RTX 4060 چقدر باشد.

 

به گزارش گروه دانش و فناوری،لپ تاپ های گیمینگ Mechrevo Jiaolong 16 Pro با پردازنده های ۱۲ و ۱۶ هسته‌ای از سری‌ Ryzen 7045HX Dragon Range و همچنین کارت گرافیک‌های GeForce RTX 40 انویدیا قابل سفارش هستند. پردازنده‌های سری Ryzen 7045HX شرکت AMD، همگی بر پایه سیلیکون‌های دسکتاپ Zen 4 هستند و جزو قدرتمندترین پردازنده‌های لپ تاپ حال حاضر بازار محسوب می‌شوند.

این لپ تاپ‌ها به نمایشگرهای ۱۶ اینچی ۱۶:۱۰ با رزولوشن ۲۵۶۰ × ۱۶۰۰ پیکسل مجهز شده‌اند. پنل استفاده شده برای این نمایشگرها نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز، بیشینه روشنایی ۵۰۰ نیت و پوشش رنگی ۱۰۰ درصدی sRGB دارند. حافظه این لپ تاپ‌ها از ۱۶ گیگابایت DDR5-4800 آغاز شده و فضای ذخیره‌سازی داخلی آن‌ها نیز توسط یک اس اس دی ۱ ترابایتی PCIe 4.0 x4 تأمین می‌شود.

ویژگی اصلی لپ تاپ های گیمینگ Jiaolong 16 Pro شرکت Mechrevo، قیمت بسیار مناسب آن‌هاست، مخصوصاً با توجه به اینکه سخت افزار این لپ تاپ‌ها جدیدترین سخت افزار روز بوده و مشخصات آن‌ها هم بسیار خوب و مطلوب است. قیمت پایه این لپ تاپ با پردازنده ۱۲ هسته‌ای Ryzen 9 7845HX و کارت گرافیک GeForce RTX 4060 140W تنها از ۱۰۸۴ دلار آغاز می‌شود و البته مالیات ارزش افزوده بازار چین نیز به آن اضافه شده است. به علاوه، این لپ تاپ با پردازنده ۱۶ هسته‌ای Ryzen 9 7945HX و کارت گرافیک RTX 4070 نیز قابل سفارش است.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml